Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Eigenlijk wel, maar niet in NL... Hier is dat gesprekje pas als je fors over de scheef gaat en voor moet komen. Verder is het gewoon een vaste inkomstenpost voor de schatkist (niks mis mee maar ik plan mijn belastingbetalingen liever in dan dat ze ad hoc komen).

Dan moet je gewoon een bedrag hiervoor opnemen in je budget. In het positieve geval heb je dan ieder jaar een belastingmeevaller :biggrin:
 
Vind je het leuk & OK dat een mede Tesla eigenaar jou contacteert? Vul dan aub even dit bestand uit google docs aan!

Tesla eigenaars die het OK vinden om contact te maken met andere Tesla eigenaars:
eigenaars die het OK vinden om contact te maken met andere eigenaars - Google Sheets

Bedoeling?
In de Benelux zijn er nu al een pak Tesla eigenaars... maar wie, wat zijn ze en waar wonen ze?
Zou het niet leuk zijn moest je b.v. andere Tesla eigenaars van je streek, stad... leren kennen om... een een gezellige Tesla babbel of zo?

Zie ook:
https://www.facebook.com/groups/73308694679/
 
voor onze NL vrienden: ik drop de TESLA in Rotterdam op zaterdag 06/06/2015.
Is er 'toevallig' iemand die die dag naar België rijdt en me een lift kan aanbieden ?
Als we dan toch bezig zijn: iemand een suggestie voor een hotel (1 nacht) ?

Lift kan ik je niet aanbieden, maar in het Citizen-M zit je best ok voor een redelijke prijs. Splinternieuw hotel en op wandelafstand van een paar leuke bezienswaardigheden in Rotterdam zoals de Markthal als je er dan toch bent. Je zit er ook op 100 meter van een metro- en treinstation indien je geen lift kan vinden.