Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: fiets rek/drager

This site may earn commission on affiliate links.
Ik gebruik een Thule drager voor 2 e-bikes. Geen problemen mee ondervonden. Op het plaatje onder de auto staat overigens een max. kogeldruk van 95 kg.
Welk type van de 4, zie foto 369789AB-7B1D-4E74-9B12-2878523C2382.png
 
Ik heb Whispbar dakdragers voor mijn vorige model S met schuifdak. Die past niet meer op het glazendak van mijn huidige model S. Ik zoek nu de vier losse onderdelen waarop de dragers gemonteerd worden. Die met die schroefdraad die op het dak gemonteerd worden. Iemand enig idee waar die kan kopen? Bij Tesla zelf kom ik nog niet verder en Whispbar reageert niet.
 
Ben grote fan van SeaSucker. Had eerste de Talon voor een fiets, heb nu sinds de zomer de Bomber voor 3 fietsen. Werkt heel goed, en past zelfs in de frunk, dus heb het altijd bij me.

View attachment 604659
Ziet er goed uit! Plaats je de voorste drager atijd op het dak, of kunnen voorste en achterste zuignappen ook beiden op de achterklep? Dit ivm openen achterklep met fietsen er op.
 
Wie heeft er ervaring met de seasucker minibomber fietsdrager met model S?
Of in het algemeen gevaar voor glasbreuk of valt dat wel mee?
Icm elektrische fietsen zou ik gewicht eens moeten nakijken of deze zonder batterij/voorwiel onder de 20kg gaan.
Zou je die ergens kunnen huren of hier op het forum iemand die deze wel even kan uitlenen?