Vraag me dus af wat de beste laadpas is om erbij te hebben voor het reizen buiten Nederland onder de ervaringsdeskundigen.
Zal natuurlijk grotendeels gebruik maken van het Tesla netwerk, dus gewoon een laadpas zonder abo die je gewoon in je auto kan laten liggen en kan gebruiken voor het laden in Europese steden/dorpen. Makkelijker ook, omdat je dan je auto gewoon op straat of parkeergarage hebt staan dicht bij waar je wilt zijn.
Er zijn in EV laadpassen best wel wat ontwikkelingen geweest sinds vorig jaar en vele providers springen nu in op deze booming market. Wil geen 10 laadpassen in de auto hebben, dus is er nu een goede laadpas die een grote Europese dekking heeft (Scandinavië en west-Europa)?
Kwam zelf op de volgende passen uit, vraag me af wat de gebruiks-ervaring is van mensen met deze?
ANWB: geen abo, start-up fee per laadbeurt a 32 cent
Shell Recharge / New-Motion: geen abo, start-up fee laadbeurt a 35 cent
Destination chargers laat ik even buiten beschouwing daar ik vindt dat dit gekoppeld moet zijn aan een bezoek aan de aanbieder, wat je niet altijd wilt.
Zal natuurlijk grotendeels gebruik maken van het Tesla netwerk, dus gewoon een laadpas zonder abo die je gewoon in je auto kan laten liggen en kan gebruiken voor het laden in Europese steden/dorpen. Makkelijker ook, omdat je dan je auto gewoon op straat of parkeergarage hebt staan dicht bij waar je wilt zijn.
Er zijn in EV laadpassen best wel wat ontwikkelingen geweest sinds vorig jaar en vele providers springen nu in op deze booming market. Wil geen 10 laadpassen in de auto hebben, dus is er nu een goede laadpas die een grote Europese dekking heeft (Scandinavië en west-Europa)?
Kwam zelf op de volgende passen uit, vraag me af wat de gebruiks-ervaring is van mensen met deze?
ANWB: geen abo, start-up fee per laadbeurt a 32 cent
Shell Recharge / New-Motion: geen abo, start-up fee laadbeurt a 35 cent
Destination chargers laat ik even buiten beschouwing daar ik vindt dat dit gekoppeld moet zijn aan een bezoek aan de aanbieder, wat je niet altijd wilt.