Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Car wash/cleaning service in Amsterdam

This site may earn commission on affiliate links.
Confirmed from Amsterdam SC that they do indeed use Loogman. Just been there and it was a good experience. No scratches or blemishes I can see. Not very impressed with the interior cleaning. Looked like a hack job.

Thanks @Basvdpoel and @ErnstT. Much appreciated.

IMG_20141003_143119.jpg


... the interior cleaners @loogman know how to use the screen-cleaning mode. nice.
 

Attachments

  • IMG_20141003_145900.jpg
    IMG_20141003_145900.jpg
    1.8 MB · Views: 271
Ff een stofzuiger er doorheen halen voor 10 euro lijkt me prima. Als je 25 euro vraagt ervoor en iets meer ervoor doet dan hebben veel zoiets van "laat maar zitten"
Feit is dat je idd voor 10 euro niet kan verwachten dat het spotless gereinigd is. Ik mag aannemen dat je kan kiezen tussen diverse behandelingen.

Kom op, je weet op voorhand dat het 10 euro kost, moet je ook niet gaan piepen achteraf.....
 
Ook een benadering. Zeg dan gewoon duidelijk wat je doet voor die 10 euro. Voorkomt teleurstellingen?

de value for money is bij Loogman outstanding:
matten worden leeggezogen en gewassen
ramen, dashboard en zittingen gereinigd
vloer, console, trunk en frunk uitgezogen
voor wie het wil nog een geurtje toe.

en dit alles binnen 8 minuten door 6 m/v uitgevoerd. Ik doe het er zelf niet voor. En handwasserettes doen het in een halfuur nauwelijks beter. Het wordt ook niet verkocht als detailing dus alle kritiek lijkt me tikkie overdreven...
 
de value for money is bij Loogman outstanding:
matten worden leeggezogen en gewassen
ramen, dashboard en zittingen gereinigd
vloer, console, trunk en frunk uitgezogen
voor wie het wil nog een geurtje toe.

en dit alles binnen 8 minuten door 6 m/v uitgevoerd. Ik doe het er zelf niet voor. En handwasserettes doen het in een halfuur nauwelijks beter. Het wordt ook niet verkocht als detailing dus alle kritiek lijkt me tikkie overdreven...

Dat is inderdaad outstanding ... Zou ik geen kritiek op durven hebben