You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Had ik er 10 (€ 1000 zoals voor onze model 3 reservering), 20 (€ 2000 zoals voor onze tweede Model S reservering) of zelfs 40 (€ 4000 zoals voor onze Model X en eerste Model S reservering) moeten reserveren om het wel een prestatie te maken?tja, voor €100 (Fully refundable) is dat nu ook weer niet zo'n prestatie hé
Ik denk dat dit heel gestroomlijnd is, tegenover andere pickup trucks. In grote lijnen is het dezelfde vorm als de Model X, en zo zie ik 'm ook: een grote, nog futuristischtere Model X, met laadbak.Een hummer is nog gestroomlijnder dan dit.
Ik vind dat je je iets te sterk uitdrukt met de makke schapen. Over smaak valt nou eenmaal niet te twisten. Vind hem ook niet echt mooi, maar wel een statement en volgens is hij heel praktisch. Definitieve versie zal iets minder extreem zijn (stuur, scherpe hoeken) ivm wetgeving.
sorry, maar als ik de reacties bekijk lijkt toch niet iedereen wild enthousiast. Ik weet niet waarop je uw statement hebt gebaseerd.Dat is wel te hopen!
Met makke schapen, bedoel ik achter alles van Tesla aanlopen en jezelf voor de gek houden door te doen alsof het geweldig is.
Zoals hij hier staat is het gewoon niets. Behalve de prestaties en de prijs.
Bedenk jezelf even in, wat had je ervan gevonden als Dacia of VW hiermee op de proppen kwam?
Heel eerlijk antwoord graag!
Het fanboyism werkt bij mij klaarblijkelijk averechts!
Net als bij de plaid S, X en New Roadster: twee motoren achter, 1 voor.View attachment 479935 View attachment 479936 View attachment 479937
Zag in eerste instantie al niet waarom dit een truck zou moeten zijn, foto 2 verduidelijkt dit gelukkig.
Er is dus zelfs een versie met drie motoren, klinkt onlogisch dus benieuwd waar die zit.
Los van het feit of die nu mooi of niet mooi is, ben ik vooral verbaasd over de prijsstelling. Het topmodel kost nog geen $70.000 en mag meer dan 6.000kg trekken, gaat binnen 3s naar de 100 en heeft een range van 800+km. Dat vraagt om een flinke accu (150kWh?), maar toch ligt de prijs op het niveau van een Model 3 performance. Ik geloof daar niets van. Helemaal niet met een body van RVS dat relatief duur is om te bewerken.
Enige wat ik me heel sterk afvraag is of dit ding überhaupt wordt toegelaten in europa. Scherpe hoeken bijvoorbeeld liggen volgens mij best moeilijk. En als je ziet hoe hard die carrosserie is dan vraag ik me af of er sprake is van een kreukelzone. Iemand hier die daar met verstand van zaken iets over durft te zeggen?
Los van het feit of die nu mooi of niet mooi is, ben ik vooral verbaasd over de prijsstelling. Het topmodel kost nog geen $70.000 en mag meer dan 6.000kg trekken, gaat binnen 3s naar de 100 en heeft een range van 800+km. Dat vraagt om een flinke accu (150kWh?), maar toch ligt de prijs op het niveau van een Model 3 performance. Ik geloof daar niets van. Helemaal niet met een body van RVS dat relatief duur is om te bewerken.