Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Cybertruck unveil on Nov 21

This site may earn commission on affiliate links.
Tja, over uiterlijk valt te twisten, time will tell. Maar prijs lijkt mij onder verwachting en specs wel erg mooi. Ik denk niet dat deze auto meteen nummer één in de USA gaat worden, zeker niet in de conservatievere staten. Maar op termijn kan kosten en specs toch wel eens de doorslag gaan geven....

In ieder geval laat Tesla zien dat ze hun eigen pad volgen.... En dat is heel wat in deze tijd...
 
Eerste reactie: tering, die is lelijk!
2 minuten later: Mwah, eigenlijk is het ook wel weer vet.

Ik gok zomaar dat dit bij veel mensen gaat gebeuren in de 2 jaar die het nog gaat duren voor hij daadwerkelijk op de markt is. Het is zo'n design waar je simpelweg aan moet wennen en dat lak heeft aan wat nu 'normaal' genoemd wordt. Ben benieuwd :)
 
Een hummer is nog gestroomlijnder dan dit.

Uhm, de Cybertruck is just aardig gestroomlijnd, jij valt over de scherpe randen maar de overal shape oogt gewoon zeer efficient.

2006_hummer_h1_155310530051f941082IMG_1724-940x593.jpg


Sorry, nee, de Cybertruck is toch echt wel super vet.


Helaas niet echt geschikt voor de Nederlandse wegen en vooral parkeervakken/garages.


Juist dat hij zo radicaal anders is maakt het echt een pracht ding. Stel je voor dat dat door je straat rijd dan ga je kijken!
 
  • Disagree
Reactions: Hayden