Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-Mille Miglia 16-25 september 2016

This site may earn commission on affiliate links.
20160925_075619.jpg
 
  • Like
Reactions: robertvg
Mooie trip heren en dames, het bewijst dat met de Tesla alles mogelijk is (als je de tijd hebt en niet op tijd voor de tour hoeft te komen)
Eindpunt (kasteel Brescia) is ook mooi gekozen met een werkelijk werkende ophaalbrug, de enige in italie naar het schijnt…
Afijn, eind goed al goed en zonder ongelukken. Proficiat, volgend jaar TIJDENS de MM en ik ga mee!
 
  • Like
Reactions: Xfrank
na 4.248,4 km behouden en wel thuis aangekomen.

760,7 kwh verbruikt, dat is 179wh/km gemiddeld.
enkel Tesla-laders; gratis stroom, - voor de 4 wagens !

dank u Tesla, om dit soort roadtrip mogelijk te maken met een fantastische wagen !


later volgen nog wel enkele foto's, maar alvast een welgemeende Thanks aan de medereizigers; en aan iedereen die mee geholpen.
 
na 4.248,4 km behouden en wel thuis aangekomen.

760,7 kwh verbruikt, dat is 179wh/km gemiddeld.
enkel Tesla-laders; gratis stroom, - voor de 4 wagens !

dank u Tesla, om dit soort roadtrip mogelijk te maken met een fantastische wagen !


later volgen nog wel enkele foto's, maar alvast een welgemeende Thanks aan de medereizigers; en aan iedereen die mee geholpen.

Leuk om de foto's te zien en een prachtig gemiddelde energiegebruik!
 
[QUOTE="DimiVdb, post: 1750055, member: 27458"
En het is goed dat alles zonder te veel problemen/schade is verlopen.[/QUOTE]
Al heeft het een paar keer weinig gescheeld in de grote steden. In Brescia door een snelle reactie en snelle auto, tot op een haar na een aanrijding met een bus kunnen ontwijken.
 
na 4.248,4 km behouden en wel thuis aangekomen.

760,7 kwh verbruikt, dat is 179wh/km gemiddeld.
enkel Tesla-laders; gratis stroom, - voor de 4 wagens !

dank u Tesla, om dit soort roadtrip mogelijk te maken met een fantastische wagen !


later volgen nog wel enkele foto's, maar alvast een welgemeende Thanks aan de medereizigers; en aan iedereen die mee geholpen.
Fantastisch, maar ik denk niet dat ik dat kan, onder de 210 wh/km blijven, toch nog altijd spijt dat ik niet meekon...
Volgende keer beter
 
[QUOTE="DimiVdb, post: 1750055, member: 27458"
En het is goed dat alles zonder te veel problemen/schade is verlopen.
Al heeft het een paar keer weinig gescheeld in de grote steden. In Brescia door een snelle reactie en snelle auto, tot op een haar na een aanrijding met een bus kunnen ontwijken.[/QUOTE]
Had die pussy er niks mee te meken?