Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-Mille Miglia 16-25 september 2016

This site may earn commission on affiliate links.
Tip: Je had teslapdf.com kunnen gebruiken om eenvoudig de route in de auto op het scherm te krijgen.
Ja, weet ik. maar dan moet je een pdf trekken en telkens als de route een aanpassing krijgt, dit opnieuw doen.
nu heb ik de url via. tinyurl.com/.... in mijn favoriten gestoken.
Dus als Dirk zijn document aanpast heb ik ook automatisch de laatste versie.:cool:

Dirk haalt vanavond mijn tomtom 6000 op, dus je bent niet afhankelijk van de Aldi.
Het cameraatje is van den Aldi, niet de fietsgps;)
 
De route is gemaakt via GoogleMyMaps.
Daar kan je naast een aantal locaties (hotels, laadpalen, bezienswaardigheden etc) ook je route tekenen.
Deze kaart komt dan in Google-drive; en kan je uiteraard delen.
Je krijgt dan wel een onmogelijke URL; maar via tinyurl kan je er iets practisch van maken.
En dan op de browser in de Tesla raadplegen.
Voordeel is dan deze steeds up-to-date zijn. Iedere aanpassing is meteen in een andere auto zichtbaar.
Je kan op de browser in de Tesla ook inzoomen, maar helaas kent GoogleMyMaps géén location (je huidige positie)
Je kan ze dus niet als navigatie gebruiken; enkel als kaart....


Daarnaast is de route vanuit GoogleMaps ook een uur 'I' geëxporteerd naar GPX.
Deze kan je dan uploaden in een TomTom bvb; bij TomTom heet dat dan trajecten.
Werkt verder perfect, ook getest tijdens een tripje op vakantie.
TomTom en de route slaat niet 'tilt' als je van de route afwijkt. En uiteraard geeft die wel alle instructies; die je al dan niet kan volgen ;-)

Nadeel van het uur 'I' is dat wijzigingen nadien niet meegenomen zijn, en er dan eventueel een nieuwe GPX gemaakt en geupload worden.
(JA @Xfrank, natuurlijk zijn er nog kleine wijzigingen ! Maak maar nieuwe stickers.:p)
 
  • Like
  • Informative
Reactions: ebullio and Rick A.
Nog vlug een trofeetje gemaakt in RVS voor de deelnemers.
Nu iedereen de opdracht geven om een mooie steen te zoeken in Italië om op het plateautje te zetten;)
trofee.jpg