Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-Mille Miglia 16-25 september 2016

This site may earn commission on affiliate links.
Deze parkeerplaats is bekent bij mede forum leden

20160918_071541.jpg


20160918_095910.jpg


20160918_105347.jpg
20160918_140325.jpg

20160918_160643.jpg
 
Man man man . Het was me wat deze morgen. Gaan we een scheve toren bezichtigen in een dorpje... we staan een 20 tal minuten geparkeerd als er voor onze neus een Renault achteruit gaat inparkeren en tegen redelijke snelheid tegen mijn frunk rijdt. Terwijl er 5 man staat te roepen. Schade viel al bij al nog mee. Enkel een kromme nummerplaat.
foto's volgen later:confused::(
 
  • Disagree
Reactions: gelden
Man man man . Het was me wat deze morgen. Gaan we een scheve toren bezichtigen in een dorpje... we staan een 20 tal minuten geparkeerd als er voor onze neus een Renault achteruit gaat inparkeren en tegen redelijke snelheid tegen mijn frunk rijdt. Terwijl er 5 man staat te roepen. Schade viel al bij al nog mee. Enkel een kromme nummerplaat.
foto's volgen later:confused::(
Sterkte!
 
Man man man . Het was me wat deze morgen. Gaan we een scheve toren bezichtigen in een dorpje... we staan een 20 tal minuten geparkeerd als er voor onze neus een Renault achteruit gaat inparkeren en tegen redelijke snelheid tegen mijn frunk rijdt. Terwijl er 5 man staat te roepen. Schade viel al bij al nog mee. Enkel een kromme nummerplaat.
foto's volgen later:confused::(

Sterkte! Als je die scheve toren hebt beklommen of voldoende Italiaanse likeur hebt genuttigd zie je vast het verschil niet meer.
 
Dat is natuurlijk wel &ù$%§ als je het zo voor je neus ziet gebeuren. :eek:

Was hij zo verblindt door jouw Tesla dat hij niet meer zag wat hij deed? ;)

En een tip: Misschien is er wel een andere Tesla in de buurt waar je 's nachts even de nose cone kan van gaan verwisselen.:rolleyes:





Man man man . Het was me wat deze morgen. Gaan we een scheve toren bezichtigen in een dorpje... we staan een 20 tal minuten geparkeerd als er voor onze neus een Renault achteruit gaat inparkeren en tegen redelijke snelheid tegen mijn frunk rijdt. Terwijl er 5 man staat te roepen. Schade viel al bij al nog mee. Enkel een kromme nummerplaat.
foto's volgen later:confused::(
 
Dat is natuurlijk wel &ù$%§ als je het zo voor je neus ziet gebeuren. :eek:

Was hij zo verblindt door jouw Tesla dat hij niet meer zag wat hij deed? ;)

En een tip: Misschien is er wel een andere Tesla in de buurt waar je 's nachts even de nose cone kan van gaan verwisselen.:rolleyes:
over het succes en de belangstelling voor onze model S mogen we niet klagen.
tientallen fotografen, duimpjes en zelfs een jongen die in het voorbijrijden met de handen een hartje vormde;)
ik rij als laatste en zie alles mooi gebeuren.