Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-Mille Miglia 16-25 september 2016

This site may earn commission on affiliate links.
Dit was blijkbaar de dresscode van dag 1;)
20160916_132505.jpg

In Duitsland houden sommigen een bizarre score bij op hun auto.

20160916_144152.jpg
20160916_161420.jpg
20160916_194145.jpg
20160916_205424.jpg

terwijl de andere naar de SuC reden op 1 km van het hotel had ik de housecharger ontdekt :p
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Egerkingen zo te zien .... -;)
wel op tijd naar bed hoor - je moet nog een paar km's...

Veel plezier Frank cs - mooie rit gaat dit worden. Nog een tip voor Fano- je kan naar de burger-king aan de overkant voor fastfood bagger. Maar in de Auchan op 200 meter maken ze verse sushi - staat de hele dag een team van 5 aan het werk. winkel is tot 21:30 open geloof ik..
 
  • Like
Reactions: S-19910 and Xfrank
Gisteren avond surrealistische ervaring bij het parkeren aan het hotel.

We werden tot op de millimeter geïnstrueerd waar en hoe onze 4 Teslas geparkeerd moesten zijn.

Bleek dat er enkele maanden terug ook 4 Tesla op bezoek waren; en wij moesten exact hetzelfde staan.

Er werden ook foto's getoond.... bekenden dus
 
  • Like
Reactions: FVO and CO2CLEAN
Mooie route Frank ! Ken vrijwel alle gebieden waar je in Italië door heen gaat - we zijn net een dag terug...Inclusief zo te zien bezoek aan Ferrari in de buurt van Modena. BTW - wat speciaals gaan jullie in Rimini doen -gegeven die rooie elementen ?

dat gaan we toch proberen denk ik;)

Daarvoor zul je (helaas) een uitnodiging moeten hebben. Die had je via de dealers (Kroymans/Munsterhuis) kunnen regelen vooraf.
Sorry dat ik niet eerder dit draadje ontdekte, ga het nu zeker volgen. Mede omdat ik 7x tijdens de MM heb gereden. Knotsgekke taferelen en politie die een oogje dichtknijpt...

Ik vindt alleen jammer dat dit niet tijdens de MM is gedaan. Uiteraard is met het met tussenladen niet geheel mogelijk alles bij te houden maar als je met lage startnummers ook start en "noodgedwongen" moeten laden kun je met hogere startnummers de weg vervolgen. Dan is de prachtige route nog indrukwekkender…
Alleen op bijzondere locaties (historische plaatsjes) worden begeleidende voertuigen om het centrum geleid maar sluiten erna weer aan. Vaak zijn in het centrum voetgangers gebieden opgenomen in de route (en waar veel verkeer niet wenselijk is) vandaar die afwijking is route.
 
Daarvoor zul je (helaas) een uitnodiging moeten hebben. Die had je via de dealers (Kroymans/Munsterhuis) kunnen regelen vooraf.
Sorry dat ik niet eerder dit draadje ontdekte, ga het nu zeker volgen. Mede omdat ik 7x tijdens de MM heb gereden. Knotsgekke taferelen en politie die een oogje dichtknijpt...

Ik vindt alleen jammer dat dit niet tijdens de MM is gedaan. Uiteraard is met het met tussenladen niet geheel mogelijk alles bij te houden maar als je met lage startnummers ook start en "noodgedwongen" moeten laden kun je met hogere startnummers de weg vervolgen. Dan is de prachtige route nog indrukwekkender…
Alleen op bijzondere locaties (historische plaatsjes) worden begeleidende voertuigen om het centrum geleid maar sluiten erna weer aan. Vaak zijn in het centrum voetgangers gebieden opgenomen in de route (en waar veel verkeer niet wenselijk is) vandaar die afwijking is route.
Dealers? Waar heb je die nou voor nodig?
 
  • Like
Reactions: S-19910 and FVO