Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

forum sticker NL/B

This site may earn commission on affiliate links.
@Edi99 wat is de stand bij jouw loket? Ik heb vandaag geen schriftelijke verzoeken ontvangen, wel een audiëntie gepland.

Vandaag gaan de laatste drie aanvragen de deur uit - daarmee heb ik nu 16 mensen gelukkig weten te maken door ze te voorzien van twee of meerdere unieke TMC-erkennings en herkennings-stickers!
Waar die 100+ vandaan kwam weet ik niet meer... mogelijk heb ik op een gegeven moment een 0 te veel ingetikt..maar goed, is ook niks eigenlijk... 0 ...
 
Vandaag gaan de laatste drie aanvragen de deur uit - daarmee heb ik nu 16 mensen gelukkig weten te maken door ze te voorzien van twee of meerdere unieke TMC-erkennings en herkennings-stickers!
Waar die 100+ vandaan kwam weet ik niet meer... mogelijk heb ik op een gegeven moment een 0 te veel ingetikt..maar goed, is ook niks eigenlijk... 0 ...
Tsjonge... heb ik daarvoor een postbusnummer geopend o_O
 
  • Funny
Reactions: ebullio
De buit is binnen!
Screenshot_20170830-203156.png
 
  • Like
Reactions: Keezje
Vandaag gaan de laatste drie aanvragen de deur uit - daarmee heb ik nu 16 mensen gelukkig weten te maken door ze te voorzien van twee of meerdere unieke TMC-erkennings en herkennings-stickers!
Waar die 100+ vandaan kwam weet ik niet meer... mogelijk heb ik op een gegeven moment een 0 te veel ingetikt..maar goed, is ook niks eigenlijk... 0 ...
Ik wacht met spanning af......