Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Grootouders voor het klimaat zoeken komende vrijdag een lift

This site may earn commission on affiliate links.

wooter

Nou ik heb niet te klagen over Tesla support
Moderator
May 3, 2017
11,255
11,013
Belgium
Referral Code
Van een vriend, niet op dit forum (maar ik ga wel meerijden):

Oproep: ik zoek burgers met elektrische wagens die elektrisch vervoer kunnen helpen voorzien voor 30-tal fietsers van Jeugdherberg Hasselt naar Domein Kiewit en terug op vrijdag 21/10 om 17u15 (heenrit) of 21u15 (terugrit). Indien je wil kan je ertussen ook deelnemen aan het buffet bij Koe-Vert (buffetvorm, veggie, 25€ individueel te betalen).

Geef me zeker een seintje via DM of [email protected] moest je hier kunnen aan bijdragen.

Wat meer info:
Grootouders voor het Klimaat vraagt aandacht voor COP 27, de Klimaatconferentie van Sharm-el-Sheikh (6-11/11/2022).
Ze doen dit door een route te fietsen door België en daarbij een aantal klimaat-gerelateerde projecten te bezoeken en in de kijker te plaatsen.

Op vrijdag 21 oktober trappen ze vanuit Meerhout via De Groene Delle (bezoek en info) naar de jeugdherberg (Hasselt). Van daaruit bezoeken we nog een tentoonstelling, een infomoment over #KermtStroomt en een verantwoord avondmaal bij KOEVERT (Kiewit). Naast een 30-tal fietsers die de hele ronde meetrappen wordt de lokale etappe ook aangevuld met plaatselijke sympathisanten, en worden ontmoetingen met pers en beleidsverantwoordelijken gepland.

Omdat de vaste ploeg dan al heel wat kilometers in de benen heeft, zoeken we voor de verplaatsing Hostel H (achter het station) - Domein Kiewit (eetpauze) en terug verantwoord vervoer voor 30-tal personen. We denken daarbij vb. aan een pendel met elektrische wagens. Precieze timing is er nog niet, de eerste rit zou rond 17u30 kunnen zijn.

Zijn er Tesla-rijdende Limburgers die willen meedoen? Graag ten laatste tegen dinsdag Tom verwittigen. Ik ga er ook zijn (dat kan meevallen, dat kan tegenvallen 😂)

 
  • Like
Reactions: DuurzameHenk