Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Herkenbaarheid op de baan

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kom regelmatig Tesla's tegen onderweg, maar is natuurlijk altijd de vraag 'wie was dit nu?'
Misschien een kleine oproep aan allen om de handtekening onderaan je post te voorzien met (een deel van) je nummerplaat (en indien nog niet aanwezig de kleur van je S).
Zo zien we herhaaldelijk de combinaties passeren en wordt de herkenbaarheid op de baan makkelijker.

Wat denken jullie?

Xavier
 
Eigenlijk zouden we allemaal een QR code van ons profiel moeten maken, op de bumper plakken en Tesla verzoeken om die met de MobilEye uit te lezen en automatisch in de browser van je Tesla te tonen. Moeten we wel even verzoeken dat in 7.2 op te laten nemen.

En dat je dan ipv het algemene plaatje van een auto, de profielfoto van die user op je dashboard ziet. Goed idee.
Kan natuurlijk nog eenvoudiger: ze weten de gps positie van alle auto's. Kunnen ze makkelijk tonen op de kaart.
 
Hier pleit ik al vanaf dag 1 voor.

Op de nav alle Tesla met data in de buurt tonen, cfr Flightradar24.
(Uiteraard na het tekenen van de noodzakelijke overeenkomst dat jouw data gedeeld mag worden)

Zoiets dus.
Screenshot_2016-01-17-13-00-02.png


Bye bye privacy ;-)
 
Dirk, een "buddy" systeem is ook nog een piste.

Je kan uiteraard je coördinaten vrij geven zonder beperking maar ook, wanneer je de optie activeert, "vrienden" individueel toegang geven tot je positie. Dan heb je die privacy toch nog enigszins onder controle. Zo'n functie zou interessant zijn bij road trips bvb. Zeker als je als laatste wagen aan het rijden bent en de rest je kwijt speelt. Been there, done that. :biggrin:
 
Ik lees meestal met Tapatalk, dan zie ik de handtekeningen niet. Mijn nummerplaat staat in mijn avatar.
Maarruh... Stickers maken met TMC logo?

Helaas ben ik een beetje "anti" stikker. Dat is ook waarom ik de letters ook van de kofferbak heb laten verwijderen. Helaas moet ik straks al weer een Duitse milieusticker en ook nog de diverse tollstickers op de voorruit plakken. Vind ik al genoeg "vervuiling" op de auto waar ik helaas niet aan ontkom.