TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Jaarlijkse Aandeelhoudersvergadering 2014

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by redevries, Jun 4, 2014.

1. redevries

redevries René de Vries

Ik kwam een aantal interessante uitspraken van Elon tegen, in een verslag over de jaarlijkse aandeelhoudersvergadering. Hieronder een aantal citaten daaruit. Ik vond vooral de uitspraken over V6 interessant, automatisch rijden (min of meer). Ergens is ook nog ergens gesproken over nieuwe steviger, sportieve stoelen. Retrofit mogelijk. Enfin, hieronder genoeg leesvoer. Meer discussie in de thread waar de quotes uit komen..

2. Hans69

Hans69 Member

Bedankt voor het sharen .. Rene!

3. Mdobro

Mdobro Member

Wat mij nog opviel is dat de roadsters een upgrade (mogelijkheid) aangeboden krijgen. Wat precies motor of batterij was niet helder. Maar dat is een super concept en komt zeker ook de restwaarde van de model s ten goede als ze dit doorzetten. Tegen een zacht prijsje een high performance motor en batterij over 5-6 jaar, wellicht 4 wheeldrive?

specifiek voor de model s is trouwens aangegeven dat er een retrofit voor de stoelen komt, die volgens elon niet het beste waren wat ze gemaakt hebben.

4. jm71

jm71 Member

Goh, geen vragen over Tesla to grid?

5. Jean

Jean Member

LOL

6. redevries

redevries René de Vries

#6 redevries, Jun 4, 2014
    Last edited: Jun 4, 2014
    Er is ook video: 5 kwartier. Ik laat het aan iemand anders over om te kijken of er een man in een groen pak rondloopt :)

2014 Shareholder Meeting | Tesla Motors

Op 39:00 is een weirdo die zich aanbied als future CEO. Zo mogelijk nog pijnlijker dan de Tesla-to-grid discussie...

Kort daarna is er nog een interessante discussie over het feit dat ze de SuperChargers installatie / technologie graag ter beschikking stellen aan andere autoleveranciers. Niemand is nog langs geweest, volgens Elon omdat niemand op dit moment wat kan met de 135 kW power (en in de toekomst nog meer).

7. Gastogne

Gastogne Member

FW 6 is 'coming later this year' zegt 'ie. Even later 'very soon'. Ben benieuwd. Wat ik wel 'jammer' vind is dat Musk' wel iemand is met een soortgelijke visie als Jobs' voor zijn bedrijf, maar helaas niet met dezelfde presentatieskills

8. RvdVen

RvdVen Member

Daar een supercharger bestaat uit 12 chargers zoals deze in de MS zitten moeten ze toch ook eenvoudig minder dan 135kW kunnen aanbieden?

Share This Page