You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Wij gaan van onze koi vijver een zwembad maken maar er zitten nog 13 kois in tussen de 50 cm en 100 cm, en een honderdtal kleintjes.
Is er een iemand die ze wil adopteren?
Ik weet dat dit een Tesla forum is maar hoe kan ik jullie anders bereiken :smile:
Kois zijn niet eetbaar dus dat probleem is ook al opgelost.
Ik kon het maar vragen hé, geen interesse ook geen probleem dan verwijder ik dit draadje gewoon.
niet te snel opgeven. het staat hier nog maar een paar uur.
Mensen met een vijver hebben waarschijnlijk geen tijd om op zondag naar het forum te kijken...
Kois zijn niet eetbaar dus dat probleem is ook al opgelost.
Ik kon het maar vragen hé, geen interesse ook geen probleem dan verwijder ik dit draadje gewoon.
Davandy,
Ik voel me enigszins verantwoordelijk voor de ontsporing van dit draadje, maar er zijn veel koi fora waar je meer serieuze reacties kan verwachten, zoals koiforum.be of .nl of karperwereld.nl
Succes met de adoptieprocedure!
Davandy,
Ik voel me enigszins verantwoordelijk voor de ontsporing van dit draadje, maar er zijn veel koi fora waar je meer serieuze reacties kan verwachten, zoals koiforum.be of .nl of karperwereld.nl
Succes met de adoptieprocedure!
Dit is niet de plek voor politieke discussies, maar ik geef dan toch maar even twee linkjes. Laten we zeggen dat het één en het ander niet geheel met elkaar overeenstemt. En de Telegraaf (hierboven genoemd) maakt het nog wat mooier....