Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Kois ter adoptie

Xfrank

Well-Known Member
Jun 16, 2012
9,573
10,520
Waasmunster, Belgium
Wij gaan van onze koi vijver een zwembad maken maar er zitten nog 13 kois in tussen de 50 cm en 100 cm, en een honderdtal kleintjes.
Is er een iemand die ze wil adopteren?
Ik weet dat dit een Tesla forum is maar hoe kan ik jullie anders bereiken :smile:

organiseer een BBQ en nodig ons allemaal uit. probleem opgelost en iedereen blij.

Xfrank

Well-Known Member
Jun 16, 2012
9,573
10,520
Waasmunster, Belgium
Kois zijn niet eetbaar dus dat probleem is ook al opgelost.
Ik kon het maar vragen hé, geen interesse ook geen probleem dan verwijder ik dit draadje gewoon.

niet te snel opgeven. het staat hier nog maar een paar uur.
Mensen met een vijver hebben waarschijnlijk geen tijd om op zondag naar het forum te kijken...

redevries

René de Vries
May 22, 2013
2,444
503
Oosterhout, Netherlands
Kois zijn niet eetbaar dus dat probleem is ook al opgelost.
Ik kon het maar vragen hé, geen interesse ook geen probleem dan verwijder ik dit draadje gewoon.

Ik weet uit betrouwbare bron dan mensen uit Indonesië, maar zeker ook uit Oost-Europa zoals Polen zeer zeker graag Karper eten.

Update - hier meer achtergrond: Karper | Indo-Recepten.nl
(Niet op de BBQ, maar in de vissoep!)

Als het over eten gaat, denk ik altijd graag mee :)

ebullio

Well-Known Member
Mar 13, 2013
5,316
3,448
Rotterdam, Netherlands
Davandy,
Ik voel me enigszins verantwoordelijk voor de ontsporing van dit draadje, maar er zijn veel koi fora waar je meer serieuze reacties kan verwachten, zoals koiforum.be of .nl of karperwereld.nl
Succes met de adoptieprocedure!

S-19910

Driving Model-S #19910
Aug 13, 2013
7,113
6,205
Grobbendonk, Belgium
Davandy,
Ik voel me enigszins verantwoordelijk voor de ontsporing van dit draadje, maar er zijn veel koi fora waar je meer serieuze reacties kan verwachten, zoals koiforum.be of .nl of karperwereld.nl
Succes met de adoptieprocedure!

Ik vind het dan weer super dat davandy eerst aan de Tesla-groep denkt om zijn Kois weg te schenken.

Maar we hebben wel leute gehad vandaag.

redevries

René de Vries
May 22, 2013
2,444
503
Oosterhout, Netherlands

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC