Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance bestellingen

In welke kleur

  • Pearl White

    Votes: 45 34.6%
  • Solid Black

    Votes: 25 19.2%
  • Midnight Silver Metallic

    Votes: 23 17.7%
  • Deep Blue Metallic

    Votes: 27 20.8%
  • Multi-Coat Red

    Votes: 10 7.7%

  • Total voters
    130
This site may earn commission on affiliate links.
Hallo, bedankt voor je reactie. Klopt het wachten is het ergst, iets met ongeduldig. Vorig jaar mijn MX besteld op 7-7. Wilde graag snel rijden, dus ik dacht kies een inventory model. Mijn verwachting was dat ik binnen 2 wkn zou kunnen rijden immers had ik het idee dat mijn auto ergens in Tilburg op mij stond te wachten. Maar hij stond nog niet eens op de boot hierheen. Uiteindelijk 16-8 in ontvangst mogen nemen. Rondleiding assemblage fabriek Tilburg en vervolgens spannend het doek eraf trekken. ;) Dus die 6-8 weken kloppen aardig vond het redelijk vlot gaan nog.

Ik heb tijdens het typen van dit bericht een sms ontvangen dat ik mijn M3P op 27-9 kan ophalen in Amsterdam. Beetje raar want ik heb van de twee enige opties (Tilburg en Groningen) voor Tilburg gekozen om de auto op te halen. Dus heeft iemand ervaring met Amsterdam Maltaweg 3? Want daar mag ik heen komen. Als ik snel Google dan is het de Koopman Car Terminal en leaseplan is er ook gevestigd.
Ik heb ook een SMS gehad mag me ook op 27-9 om 13:00 melden in Amsterdam. Had gehoopt Tilburg maar door de vele uitleveringen van de model 3 moet tesla wel uitwijken naar andere locaties om de auto’s zo snel mogelijk bij de klanten te krijgen.
 
Delivery vandaag was gepland om 11 uur. Net telefoontje dat de trailer uit Zeebrugge waarop hij staat nog niet voorbij Antwerpen is en of afspraak om 17.00 kan.
Omdat vandaag meer performance modellen geleverd worden mogelijk anderen hier ook getroffen?
 
Delivery vandaag was gepland om 11 uur. Net telefoontje dat de trailer uit Zeebrugge waarop hij staat nog niet voorbij Antwerpen is en of afspraak om 17.00 kan.
Omdat vandaag meer performance modellen geleverd worden mogelijk anderen hier ook getroffen?

Aflevering stond vandaag gepland om 15:00 in Tilburg. Helaas gisteren om 18:30 en SMS ontvangen dat deze is verplaats naar 24/9 in Amsterdam.
 
Alle leveringen gaan naar Amsterdam voor de Model 3's Tilburg is niet toereikend qua ruimte.
En ik heb vernomen dat alleen de S en de X in Tilburg worden getest en de accu/onderstel krijgen de 3's krijgen hun 'test' na het bouwen in de fabriek. Als ze hier van de boot af komen worden ze enkel gepoetst en snel nagekeken.
 
  • Informative
Reactions: RefleCs
Vanochtend een mail gehad van het delivery team van Tesla. Ben benieuwd hoe het eraan toe gaat bij Koopman want had bij de levering van de Model X redelijk wat punten die uiteraard zijn opgelost behalve de ‘yellow border on screen’ die na 10 maanden ontstond. ;) Ik moet toegeven dat de service goed is. Altijd goed geholpen. Dus daar ben ik niet bang voor. We zullen zien.

Beste klant,


Om u zo snel mogelijk uw Model 3 te leveren hebben wij u geselecteerd om uw afspraak voor uw Model 3 levering te laten doorgaan bij Koopman Amsterdam, in plaats van de Tilburg Factory.

De Koopman Terminal is het eenvoudigste bereikbaar via openbaar vervoer, naar Station Amsterdam Sloterdijk. Vanaf Sloterdijk rijden er vanaf de Kiss en Ride shuttles naar de locatie.

Parkeren zal gelimiteerd zijn, en voornamelijk gereserveerd voor inruil auto’s.

Zodra wij uw levering in Amsterdam hebben afgestemd zult u hier nog een bevestiging van ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Uw Tesla Delivery Team
 
Vandaag mijn auto opgehaald in Tilburg. Ben veel gewend, maar WAT EEN AUTO is dit zeg!

Vraagje trouwens over de laadkabels. Aan de snelweg kon ik makkelijk en snel laden. Maar bij zo'n laadpaal van de gemeente (Pitpoint) zag ik dat de meegeleverde Tesla kabel niet past. Moet ik zelf een kabel kopen? En zo ja, welke type moet ik dan hebben? Zo'n Type 2 naar Type 2 16A 3fase kabel?
 
Vandaag mijn auto opgehaald in Tilburg. Ben veel gewend, maar WAT EEN AUTO is dit zeg!

Vraagje trouwens over de laadkabels. Aan de snelweg kon ik makkelijk en snel laden. Maar bij zo'n laadpaal van de gemeente (Pitpoint) zag ik dat de meegeleverde Tesla kabel niet past. Moet ik zelf een kabel kopen? En zo ja, welke type moet ik dan hebben? Zo'n Type 2 naar Type 2 16A 3fase kabel?
Als het goed is heb je een type 2 laadkabel van 4 meter erbij gekregen. Ik zou zelf altijd aanraden om er een van 7 meter te kopen anders moet je soms capriolen uithalen omdat de kabel te kort is.
 
Bij levering opletten of de vloermatten erin zitten en anders hier voor je wegrijd om vragen. Tot nu toe werden die meegeleverd, deze week nog bij anderen.
Bij mij zaten deze er gisteren 19-9 niet bij en krijg ik vandaag als reactie van het Delivery team dat het niet standaard is en zelf aangeschaft moet worden.
 
Bij levering opletten of de vloermatten erin zitten en anders hier voor je wegrijd om vragen. Tot nu toe werden die meegeleverd, deze week nog bij anderen.
Bij mij zaten deze er gisteren 19-9 niet bij en krijg ik vandaag als reactie van het Delivery team dat het niet standaard is en zelf aangeschaft moet worden.
Dat is wel apart want in de Tesla shop staat nu nog altijd dat de vloermatten meegeleverd worden als je voor het premium pakket gekozen hebt en dat is het geval bij de Performance uitvoering. Zie: Model 3 Carpet Interior Mats
Ik ben benieuwd of ze volgende week dan wel of niet aanwezig zijn bij de levering van mijn auto.