Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X dagtrip 2 Oktober

This site may earn commission on affiliate links.
We gaan op 2 Oktober een stukje rijden (Meet & Greet & Drive ;)) met een aantal Model X'n.
Inmiddels hebben zich al 8 kandidaten aangemeld.
Het programma wordt aangepast aan het aantal deelnemers, dus daar is nog niets definitiefs over te zeggen.
Wel wordt gedacht aan Start en Finish in het zuiden vh land (bijv. start Urmond, einde Eindhoven of andersom).
Mochten er nog anderen met X'n meewillen, graag even berichtje.
Mocht je een S hebben, en toch mee willen... ik ga er vanuit dat er wel wat stoeltjes vrij zijn dus laat dat dan ook even weten... dan kunnen we kijken hoe we kunnen matchen.

Gr. John

P.S: Op de rol staan overigens ook nog:
  • een "mystery road-trip" eind oktober (2 a 3 dagen)
  • een "vluggertje" Alpen (dag 1 heen, dag 2 alpenpassen, dag 3 terug)
  • een "family roadtrip" komend voorjaar: naar 1 locatie met de nodige voorzieningen en van daar uit mooie tripjes maken, waarbij je per dag beslist of je daar wel / niet en met of zonder aanhang aan meedoet (alternatief = bij het zwembad blijven hangen:D)
Deze trips natuurlijk ook open voor model S'n:cool:
  • Signature Red dagtrip... Waarbij de kleur bepalend is:)
 
We gaan op 2 Oktober een stukje rijden (Meet & Greet & Drive ;)) met een aantal Model X'n.
Inmiddels hebben zich al 8 kandidaten aangemeld.
Het programma wordt aangepast aan het aantal deelnemers, dus daar is nog niets definitiefs over te zeggen.
Wel wordt gedacht aan Start en Finish in het zuiden vh land (bijv. start Urmond, einde Eindhoven of andersom).
Mochten er nog anderen met X'n meewillen, graag even berichtje.
Mocht je een S hebben, en toch mee willen... ik ga er vanuit dat er wel wat stoeltjes vrij zijn dus laat dat dan ook even weten... dan kunnen we kijken hoe we kunnen matchen.

Gr. John

P.S: Op de rol staan overigens ook nog:
  • een "mystery road-trip" eind oktober (2 a 3 dagen)
  • een "vluggertje" Alpen (dag 1 heen, dag 2 alpenpassen, dag 3 terug)
  • een "family roadtrip" komend voorjaar: naar 1 locatie met de nodige voorzieningen en van daar uit mooie tripjes maken, waarbij je per dag beslist of je daar wel / niet en met of zonder aanhang aan meedoet (alternatief = bij het zwembad blijven hangen:D)
Deze trips natuurlijk ook open voor model S'n:cool:
  • Signature Red dagtrip... Waarbij de kleur bepalend is:)
Zou graag meedoen maar 2 oktober is de kikarun waar ik mij voor sponsorgeld voor dit goede doel ga inzetten. Volgende keer graag weer van de partij. Have fun.
 
  • Like
Reactions: Rick A.
Heren, waarschijnlijk zit mijn X dan nog net bij Serge van Ride&Shine. Ik opperde of het wellicht leuk zou zijn als er een clubje X-en wat kennis bij hem op komen doen ;-)
Het leek hem leuk, jullie zijn daar dan ook welkom 2 okt, het is vlakbij R'dam
 
We gaan op 2 Oktober een stukje rijden (Meet & Greet & Drive ;)) met een aantal Model X'n.
Inmiddels hebben zich al 8 kandidaten aangemeld.
Het programma wordt aangepast aan het aantal deelnemers, dus daar is nog niets definitiefs over te zeggen.
Wel wordt gedacht aan Start en Finish in het zuiden vh land (bijv. start Urmond, einde Eindhoven of andersom).
Mochten er nog anderen met X'n meewillen, graag even berichtje.
Mocht je een S hebben, en toch mee willen... ik ga er vanuit dat er wel wat stoeltjes vrij zijn dus laat dat dan ook even weten... dan kunnen we kijken hoe we kunnen matchen.

Gr. John

Beste John
Jullie organiseren zondag 2 oktober een rit met een roedel X'en in de kempen.
Ik mag as donderdag mijn X ontvangen :)
Kan ik zondag nog meerijden ?
Mijn vrouw en dochter willen ook wel mee : zijn er meer dame(tje)s die meerijden of wordt het een echt jongetjesding ?
mvg, Abel
+31 6 39 31 57 53
 
Veel plezier en ik herinner me van vorig jaar na een dagtrip naar de Eifel met John, dat de update van 7.0 (de eerste versie van autopilot) 's avonds vlotjes begonnen binnenkomen in Europa... en sommigen echt een korte nacht hadden :)

Vanavond hetzelfde scenario voor 8.0?
 
Helaas kon ik het volle programma niet meedoen maar heb toch nog even de heenweg mee gedaan :)

Zullen meer foto's volgen gok ik zo, maar deze waren al mooi an sich....Vincent heeft een mooi filmpje gemaakt met een Model X wave van alle vleugeldeuren die sloten...erg bijzonder!!

Voor de opletters, het zijn 7 X'en en 1 S die is aangeschoven vanaf de SC Eindhoven.
IMG_9404.JPG
IMG_9405.JPG
IMG_9395.JPG
IMG_9409.JPG