Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Dat jij zo voorzichtig omgaat met je X. Dat heb je bij de S toch niet gedaan?
He, ik ben keurig omgegaan met mijn MS! Nauwelijks schade, een keer heeft iemand een speigel eraf gereden maar verder niets. Het was de bakermat van elektrisch rijden in Nederland. Een van de allereerste als het gaat om milieubesef en nog ver voor de vermaledijde hybrids. Toen de wereld nog deugde. Dat icoon zou in mijn handen geen haar gekrenkd worden.

De MX ga ik 5 jaar rijden, anders is deze auto echt te duur voor Bassie. Deze bak is geen financiele grap meer. Dus heb ik 'm laten wrappen om de lak te laten beschermen en na 5 jaar een hagelnieuw MX in de ramsj te kunnen gooien. Werkt. Weet ik inmiddels. Van de MS.

Daarnaast rijdt de MX als een beest. Ik pas me bereidwillig aan ;-)
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2016-09-09 om 16.32.10.png
    Schermafbeelding 2016-09-09 om 16.32.10.png
    1.4 MB · Views: 83
  • Schermafbeelding 2016-09-09 om 16.31.53.png
    Schermafbeelding 2016-09-09 om 16.31.53.png
    1.1 MB · Views: 61
Wij zijn erg blij met de kleur. Rood op een S vinden wij beiden maar zozo, maar op de een of andere manier vinden wij het op de X wel leuk staan, speelser.

Ach ja, bij de finale presentatie van de X - nog geen jaar geleden - vond ik de X maar een lelijk ding en nu vind ik hem minstens zo mooi als de X.

Behalve die spoilert, die is en blijft lelijk. Ik had bijna een performance versie gekocht omdat de spoilert dan tenminste niet zichtbaar was in geparkeerde toestand. ;-)