Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

MS Kleur

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb zelf beige (hoewel die naam de lading niet dekt), heb laatst een grijze loaner gehad. Dat grijs is een behoorlijk lichte kleur, volgens mij wordt die even snel vies als het beige. En het verbaast me dat er zo vaak wordt aangenomen dat je op zwart leer niets ziet - in mijn ervaring zie je er juist _alles_ op, is het altijd groezelig door stof dat ophoopt in de naden etc. Heb de auto alweer bijna vijf maanden, draag vrijwel altijd jeans, geen enkel probleem met de bekleding.
 
Stuk gelezen over Nikola Tesla, de tovenaar uit Transsylvanie, de naamgever van jullie bolides. En in de maand mei van de mijne. Die man had nogal wat eigenaardigheden. Eén ervan sluit aan bij deze topic: Er zijn maar twee kleuren goed. Zwart en rood.
 
Nieuwe dilemma ;-) Iemand volgende combinaties ?

Bruin met zwart leder
Bruin met grijs leder

Heb schrik dat beige - te vlug vies gaat worden (bv. omwille van jeans etc..)

De licht beige leren bekleding kan inderdaad eerder last hebben van het afgeven van b.v. ongewassen jeans. Maar behalve het exterieur kan je ook het interieur b.v. een Opti-coat Pro behandeling laten geven ter bescherming.
 
Ik heb idd bruin met het Tan interieur.
Heeft een optie coat bescherming en met een vochtig doekje is afgegeven kleur van een nieuwe broek direct weer weg.

Het is natuurlijk een kwetsbare lichte kleur en vraagt meer verzorging en bescherming dan een donker kleur.

De licht beige leren bekleding kan inderdaad eerder last hebben van het afgeven van b.v. ongewassen jeans. Maar behalve het exterieur kan je ook het interieur b.v. een Opti-coat Pro behandeling laten geven ter bescherming.
 
ik heb een proefrit gemaakt in een zwarte.
maar ik ben bang dat je daar alles op ziet, en ik ben geen poetser.
daarom had ik een donker grijs besteld.
omdat ik niet zeker was van de kleur, ben ik naar Tilburg geweest.
daar zie je bijna alle kleuren met velg combinatie.
toe toch besloten een silver grijze te nemen, niet zo besmettelijk.
jammer dat ze geen zwarte hemel hebben.
 
Ik vind kleuren op 'grote' auto's vaak lastig of snel vervelen.

Ik heb zojuist mijn auto terug en hij is matte zilver metallic gemaakt:
foto[1].JPG
 
@31 +@37

Weten jullie dat je die wrap bij de rvw in Veendam moet melden?
Je krijgt een nieuwe kentekencard met nieuwe kleurvermelding dit is , gratis!,,
dat dan weer wel.

Als je dat niet doet kun je een bekeuring krijgen, en kun je bij een schade zelfs enkele kleine lettertjes van je polis tegen je hebben!