Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

MY: Na reparatie achterschade: camara vreemd beeld en geen parkeerhulp

This site may earn commission on affiliate links.
Collegae Y rijders.
Vandaag mijn My opgehaald na reparatie achterschade (nieuwe klep, spatbord etc)
Onderweg kreeg ik foutmelding ' geen parkeerhulp' zie foto. Maar weer terug na 3,5 maand wachten... Of komt het iemand bekend voor? Ik heb al 2 x een reset gegeven.
Tevens is het beeld van de camera m.i. vervormd. Ik zie delen van het nummerbord en de klep (bovenhoeken).
Het is al bijna 4 maand geleden dat er iemand achterop reed en ik zag dat beeld van de camera vervormd was (logisch de klep zat er scheef in)

Mijn vraag: klopt het dat het beeld vreemd is van achteruitrijcamera?
 

Attachments

  • 20230721_182528.jpg
    20230721_182528.jpg
    330.2 KB · Views: 107
Camera hoort zo, dat is het normale beeld. Lijkt er eerder op dat bij repareren van de achterschade een parkeersensor die beschadigd is niet is vervangen, of dat ze simpelweg vergeten zijn ze aan te sluiten.
 
Camera hoort zo, dat is het normale beeld. Lijkt er eerder op dat bij repareren van de achterschade een parkeersensor die beschadigd is niet is vervangen, of dat ze simpelweg vergeten zijn ze aan te sluiten.
Bedankt!
Mijn camera beeld achter lijkt hetzelfde dus niets vreemds.

Camera hoort zo, dat is het normale beeld. Lijkt er eerder op dat bij repareren van de achterschade een parkeersensor die beschadigd is niet is vervangen, of dat ze simpelweg vergeten zijn ze aan te sluiten.

2021 Y neem ik aan.

Daarom is een signature ook zo handig 😅
Ja, okt 2021. Een vd eerste in Nl en (keurig!) gemaakt in China.