Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

(Geen) gebrek aan knoppen en spraakopdrachten

This site may earn commission on affiliate links.
Weet iemand toevallig wat het stemcommando is om het geluid te dempen van de navigatie?

Iedere keer dat ik dit commando lanceer met een spraakopdracht: 'demp navigatie geluid' of 'zet navigatie geluid uit' resulteert in het annuleren van de navigatie route.
 
Weet iemand toevallig wat het stemcommando is om het geluid te dempen van de navigatie?

Iedere keer dat ik dit commando lanceer met een spraakopdracht: 'demp navigatie geluid' of 'zet navigatie geluid uit' resulteert in het annuleren van de navigatie route.
Dat ervaar ik ook. Ik heb nog geen andere oplossing gevonden dan de taal voor de spraakopdrachten op Engels te zetten, dan werkt het prima (mute/unmute voice guidance). Ook bijzonder dat bijvoorbeeld het inklappen van de spiegels wel werkt via spraak, maar uitklappen niet.
 
Dat ervaar ik ook. Ik heb nog geen andere oplossing gevonden dan de taal voor de spraakopdrachten op Engels te zetten, dan werkt het prima (mute/unmute voice guidance). Ook bijzonder dat bijvoorbeeld het inklappen van de spiegels wel werkt via spraak, maar uitklappen niet.
Hmm, ja dat lijkt me ook weer irritant om over te schakelen op engels. Misschien toch eens expirimenteren. Ik irriteer me er vaak aan dat het 3 handelingen kost op het scherm om het navigatiegeluid te dempen.

Gaat dat verder wel goed qua interpretatie wanneer je dan een adres opvoert voor navigatie (Engels)?