Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Navigatie

This site may earn commission on affiliate links.

Hbrink

Lazy, but dangerous when active :)
Supporting Member
Nov 8, 2017
3,248
2,275
Naarden, NL
Ik heb twee problemen met de navigatie. Even kijken of er meer mensen zijn, of dat ik iets verkeerd doe ....

1 rerouting
Ik ben geen fan van rerouting, ik heb mijn voorkeur voor een bepaalde route. Als je echter de dynamische routering uitzet, krijg je ook geen verkeersinfo en dat vind ik vervelend. Dus ik zet de tijd op 30 minuten. Dat wil zeggen dat alleen als ik meer dan 30 minuten zou winnen, er een nieuwe route zou moeten komen. Ik merk dat dat vaak niet het geval is. Hij wil mij op wel tig verschillende manieren van Rotterdam naar Naarden laten rijden, zonder dat daar een 30 minuten verschil tegenover staat.

2 keuze voor binnendoor
Sinds kort (twee weken oid) neemt de navigatie af en toe binnenweggetjes: van die 30km wegen door het (overigens mooie) boerenland, waar een tegenligger er voor zorgt dat je met twee wielen door het gras of de kuil langs de weg mag.

Herkenbaar?

Ik kan helaas nergens een kaart id vinden, maar ik rij op 2018.42.3 met AP2 / HW2.5/MCU1
 
Nr 2 is heel herkenbaar, maar dat deed ie bij mij ook al in de eerdere versie (die van juni). In Normandië gingen we het laatste stuk naar het hotel ook over pittoreske Franse landweggetjes (gelukkig waren de locals wel zo vriendelijk om een beetje meer in te schikken). Dit terwijl het hotel gewoon te bereiken was via een “D” weg.