Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Als je nu een P100DL online samenstelt (met premium pakket) heeft die de zetels van de model X, inclusief ventilatie en verstelbare hoofdsteun.

Klopt, die zijn voorlopig enkel (bij de Model S) beschikbaar voor de P100D. Ik ben benieuwd wanneer de mogelijkheid ook voor de uitvoeringen met kleinere batterij ter beschikking komt. Lijkt mij een mooie kans om de kwaliteitsbeleving en luxe verder te verbeteren.
 
Toch rare jongens daar bij Tesla.

Ze pleiten zelf voor een eenvoudig concept met zoveel mogelijk gelijke parts om de structuur niet te bemoeilijken.
Gaan ze dan om de haverklap weer wijzigingen aanbrengen. Hoeveel modellen en versies van zetels hebben we nu al de revue niet zien passeren?
Upgraden en updaten is fijn, maar zo moeten ze toch ook een gigantische stock aanleggen van zetels voor toekomstige service interventies en reparaties.
Stel je hebt een ongeval en de bijrijdersstoel is beschadigd, gaan ze dan zeggen "Neen, die hebben we niet meer, er moet een volledig nieuw interieur in"?? Bizar !
 
Nu nog:
-/../
- opbergruimte in de deuren
-/../
en we komen in de buurt van een echt "high end" wagen.

zowat iedere "low-end" wagen heeft van die rommel-bakjes in de deuren.

Ik ben héél blij dat Tesla zo'n minimalistisch design heeft.
De rommel zou trouwens nogal lawaai maken bij het continue verschuiven tijdens de acceleraties.