Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

OEM Look Dashcam voor Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Is made in china, kan je bestellen via alibaba en aliexpress.
Daar kan je ook installatie video's zien. Mooie look, weinig features.
Staat ook vermeld in de blackvue groupbuy thread. Iemand van hier heeft hem zelfs gekocht.
 
Ik heb deze maar gekocht, een cam die je snel en makkelijk kan wegwerken zonder heel je auto te verbouwen. Ik bouw er mogelijk wel een aan en uit schakelaar in.

Laat maar weten hoe alles verloopt (levering, installatie, gebruik,..). Ben ook nog altijd aan het twijfelen dankzij de OEM look.

Vanuit Zweden, Australië of China besteld?
 
Het is een heel goede camera en heel eenvoudig te installeren. Ik heb deze al een hele tijd terug nog besteld in Australië, kwam inclusief taksen ongeveer op dezelfde prijs.
Ook de beschikbare app werkt goed en is redelijk gemakkelijk te gebruiken.
Grote nadeel is wel dat die alleen opneemt als de auto aan staat.
Ben er nog niet mee in een SeC geweest, dus ik weet niet hoe ze hier op reageren.
 
Net deze OEM look dashcam ($239) geïnstalleerd. Even afgezien van het i.m.o. prima resultaat, wilde ik even een positieve ervaring delen:

Tesla DashCam.jpg


Ik had deze besteld op Ebay. Bij het installeren brak een klein stekkertje af. Ik stuurde een berichtje naar de klantenservice van IRO Electronics in China (De fabrikant). Die hebben me echt positief verrast door binnen enkele minuten te reageren en zonder morren een nieuwe dashcam te sturen. Het vervangende exemplaar had ik binnen enkele dagen in huis. Nu zit het apparaat er prima in en lijkt goed te werken.
 
  • Like
Reactions: Onno