Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Onderzoek voor autohandelaars

This site may earn commission on affiliate links.
Een zoon van een collega van mij heeft een mail gestuurd naar Tesla Zaventem maar heeft geen antwoord gekregen op zijn verzoek om dit onderzoek naar de aanpak van autohandelaars inzake duurzame energie in te vullen.
Daarom probeer ik het via deze weg en verzoek dus dat alleen de Tesla SeCs dit onderzoek invullen.

Mijn naam is Calvin Hensgens. Ik ben een laatstejaars student Internationaal Ondernemen aan de Karel de Grote Hogeschool in Antwerpen. Voor het vak innovatief ondernemen ondervraag ik autohandelaars over hun aanbod aan elektrische auto’s. Maar ook of ze hun energie op een duurzame manier generen. Niet enkel voor het pand, maar ook voor de laadpalen waar ze hun elektrische auto’s mee opladen. Hierbij ga ik onderzoeken of autohandelaars die elektrische auto’s verkopen daadwerkelijk denken aan een duurzame toekomst.

Ik zou het appreciëren als u even de tijd wilt nemen om mijn enquête in te vullen:
Enquête duurzaamheid bij autohandelaars - Survio
Hiermee helpt u me een hele stap verder met mijn onderzoek. Na het verzamelen van de enquêtes, zal ik hier ook een blogpost over schrijven op LinkedIn om toekomstige kopers van elektrische auto’s te informeren.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten


Calvin Hensgens
Student internationaal ondernemen

+324 71 55 65 04