Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Op zoek naar nieuwe software testers

This site may earn commission on affiliate links.
Hoi,
Omdat de analysesoftware Tessoon - die Teslasoftware nu 11 diagrammen in de statistieken bevat, waarvan sommige alleen toegankelijk waren via meerdere klikken en meestal tegelijkertijd werden geladen, heb ik het statistische gebied volledig opnieuw opgebouwd om redenen van duidelijkheid en prestaties.

Er is nu een menu onderaan het scherm waarmee je direct de gewenste statistieken kunt selecteren (het menu is horizontaal scrollbaar op kleine schermen).

Aangezien dit een iets grotere conversie was, konden er natuurlijk verborgen fouten zijn binnengeslopen. Zoals altijd zou ik een rapport zeer dankbaar zijn.

new_stats_menu.jpg


Zoals altijd, als iets niet werkt, verwijder dan eerst de offline cache en de browsercache.
De huidige versie is 2020.143.1.beta.


Vele groeten
Norbert
 

Attachments

  • upload_2020-5-22_16-6-33.png
    upload_2020-5-22_16-6-33.png
    312 bytes · Views: 24
Hallo,

het is weer zover: een nieuwe functie. Een degradatie-statistiek.
Hier heeft u de mogelijkheid om het verloop van de achteruitgang van uw eigen voertuig te vergelijken met andere voertuigen. Omdat de meerderheid van de gebruikers onrealistische waarden had ingesteld voor de achteruitgang hier, heb ik het hele ding nu geautomatiseerd. Daarom zal de afbraakcurve voor velen zijn veranderd.

DegradationsStats.jpg


Momenteel worden alle Tesla's nog gecombineerd (maar met verschillende kleuren). Mogelijk. dat zal later worden gewijzigd.

De functie is opgenomen in versie 2020.158.3.beta.
Het is te vinden onder Statistieken.

Zoals altijd is er: Als hij de versie niet laadt of als er fouten optreden: Wis de browsercache en offline gegevens.


vele groeten
Norbert
 

Attachments

  • upload_2020-6-7_18-21-49.png
    upload_2020-6-7_18-21-49.png
    312 bytes · Views: 33