Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Opening nieuwe Tesla Factory Tilburg op 25 september

This site may earn commission on affiliate links.
Hoe kom jij aan die foto's Frank? van mij en Paul ook gemaakt, maar niet op papier ontvangen..

Het zijn geen afdrukken van de foto die bij het binnenkomen zijn genomen, maar degene die naast de 1ste bar boven gemaakt werden. Just to be clear :biggrin:

Het meisje aan de uitgang wist niet hoe ze de andere foto's uiteindelijk ter beschikking zouden stellen. Misschien door een link naar bv Instagram of zo te mailen ???
 
alsook de douchetest die ook in Fremont wordt gedaan, lekken moeten toch kunnen worden opgespoord zo.
Best wel knap om op de test track een S tegen 120km zien doorvliegen.

Dit verklaart waarom de de driehoekjes in mijn wagen windgeluiden beginnen doorlaten vanaf 130 km/u. Ze testen maar tot 120 km/u. :rolleyes:

De gids vertelde dat er momenteel 4 soorten Battery packs zijn :

70
85
90
90dl

Dus toch een verschil tussen de 90 en 90DL packs. Dat is interessant om te horen! Ik dacht dat alle 90 kWh packs gelijk waren.

Ik vroeg hem ook over de problemen van acceleratie boven 100km waar vele forum leden hier met hun P85D over klagen, maar hij wilde daar niet op in gaan.

Bedankt om er hun nog eens aan te herinneren dat we dit effectief als een probleem ervaren. Alvorens tot de bestelling van de Ludicrous-update over te gaan wil ik er mij inderdaad van vergewissen dat het probleem daarmee effectief is opgelost. De US is toch eerst aan de beurt dus we zullen het binnen een paar maanden wel vernemen van onze collega's.
 
Dit verklaart waarom de de driehoekjes in mijn wagen windgeluiden beginnen doorlaten vanaf 130 km/u. Ze testen maar tot 120 km/u. :rolleyes:



Dus toch een verschil tussen de 90 en 90DL packs. Dat is interessant om te horen! Ik dacht dat alle 90 kWh packs gelijk waren.



Bedankt om er hun nog eens aan te herinneren dat we dit effectief als een probleem ervaren. Alvorens tot de bestelling van de Ludicrous-update over te gaan wil ik er mij inderdaad van vergewissen dat het probleem daarmee effectief is opgelost. De US is toch eerst aan de beurt dus we zullen het binnen een paar maanden wel vernemen van onze collega's.

wel die 4 types batterijen zouden binnenkort naar 3 types gaan.
 
M'n gezelschap van gisteren en Elon
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    1.1 MB · Views: 70
  • image.jpeg
    image.jpeg
    347.7 KB · Views: 60
Hierbij nog een paar plaatjes van mij die naar mijn mening niet onder de NDA vallen ivm het veelvuldig vrijelijk toestaan van het maken van foto's in deze delen van de fabriek. Verderop werd expliciet gevraagd geen foto's te nemen wat ik ook niet gedaan heb. Braaf al ik ben:smile:
image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg