You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tesla Rotterdam bedankt voor de fijne avond, Tesla Den Haag voor de hulp en forumleden Ebullio, Fuzzlogic, Fred met ega en anderen : leuk jullie weer Te zien. Demo met P90DL was nekhernia verslavend. Avond begon met gesprekje van wethouder van Rotterdam die het beleid uitlegde waar Rotterdam mee bezig is qua schone mobiliteit. Hij vond wat Tesla deed geweldig, er komen veel laadpunten in R'dM bij en het college ondersteund elektrisch rijden, klimaatacoord kwam aan bod etc. Taxi's die EV gaan rijden mogen op busbaan rijden etc. Ik vroeg deze man later waarom er een negatief EV advies gisteren de wereld in kwam over de nieuwe dienstauto's voor het bestuurscollege waaronder de burgemeester.Reed net toevallig langs SeC Rotterdam. In volle voorbereiding voor vanavond. De Tesla's stonden er al netjes bij en de tenten waren al opgezet. Veel plezier voor diegene die vanavond een bezoeken gaan brengen!
Tesla Rotterdam bedankt voor de fijne avond, Tesla Den Haag voor de hulp en forumleden Ebullio, Fuzzlogic, Fred met ega en anderen : leuk jullie weer Te zien. Demo met P90DL was nekhernia verslavend. Avond begon met gesprekje van wethouder van Rotterdam die het beleid uitlegde waar Rotterdam mee bezig is qua schone mobiliteit. Hij vond wat Tesla deed geweldig, er komen veel laadpunten in R'dM bij en het college ondersteund elektrisch rijden, klimaatacoord kwam aan bod etc. Taxi's die EV gaan rijden mogen op busbaan rijden etc. Ik vroeg deze man later waarom er een negatief EV advies gisteren de wereld in kwam over de nieuwe dienstauto's voor het bestuurscollege waaronder de burgemeester.
Daarin wordt verteld dat men allerlei nieuwe hybrides en EV's heeft bekeken. Nu rijdt men A8 en 7-serie BMW. Men steld dat men in de Model S heeft gereden maar dat de hoofdruimte te krap is en men achterin niet kan werken. Wellicht is Model X wat maar die komt te laat omdat het huidige leasecontract afloopt. Dus advies van onderzoekcommissie om bij de diesel vervuilers te blijven. Ik zei tegen de wethouder dat bij panodak je echt geen hoofdruimte gebrek hebt, dat heel Schiphol zwart ziet van Model S-en, dat Tesla best een aanpassing kan doen om achterin te kunnen werken en dat het college wat kleine ongenoegen best kan accepteren om een voorbeeld functie uit te stralen. Hij zei dat hij het niet alleen voor het zeggen heeft. Rotterdam weert klassiekers uit de binnenstad maar het pluche blijft zelf diesels rijden, een gemiste kans. Een gemiste kans. Een gemiste kans. Zwak. Zwak. Zwak. Wie maakt ze wakker ?
- - - Updated - - -
Was inderdaad gezellig, leuk om irl bij te kletsen!
Is het SeC al geopend voor publiek? Zie dat er op de site staat dat deze 'binnenkort' opent (maar site is mogelijk nog niet bijgewerkt).
Dat is modern tegenwoordig alles laten zien, het is in ieder geval niet saai :wink:Komt er nog een plafond in of blijft dat zo?
Het is duidelijk dat de wethouder die je gesproken hebt het lef er niet voor heeft.Tesla Rotterdam bedankt voor de fijne avond, Tesla Den Haag voor de hulp en forumleden Ebullio, Fuzzlogic, Fred met ega en anderen : leuk jullie weer Te zien. Demo met P90DL was nekhernia verslavend. Avond begon met gesprekje van wethouder van Rotterdam die het beleid uitlegde waar Rotterdam mee bezig is qua schone mobiliteit. Hij vond wat Tesla deed geweldig, er komen veel laadpunten in R'dM bij en het college ondersteund elektrisch rijden, klimaatacoord kwam aan bod etc. Taxi's die EV gaan rijden mogen op busbaan rijden etc. Ik vroeg deze man later waarom er een negatief EV advies gisteren de wereld in kwam over de nieuwe dienstauto's voor het bestuurscollege waaronder de burgemeester.
Daarin wordt verteld dat men allerlei nieuwe hybrides en EV's heeft bekeken. Nu rijdt men A8 en 7-serie BMW. Men steld dat men in de Model S heeft gereden maar dat de hoofdruimte te krap is en men achterin niet kan werken. Wellicht is Model X wat maar die komt te laat omdat het huidige leasecontract afloopt. Dus advies van onderzoekcommissie om bij de diesel vervuilers te blijven. Ik zei tegen de wethouder dat bij panodak je echt geen hoofdruimte gebrek hebt, dat heel Schiphol zwart ziet van Model S-en, dat Tesla best een aanpassing kan doen om achterin te kunnen werken en dat het college wat kleine ongenoegen best kan accepteren om een voorbeeld functie uit te stralen. Hij zei dat hij het niet alleen voor het zeggen heeft. Rotterdam weert klassiekers uit de binnenstad maar het pluche blijft zelf diesels rijden, een gemiste kans. Een gemiste kans. Een gemiste kans. Zwak. Zwak. Zwak. Wie maakt ze wakker ?
- - - Updated - - -
Het is duidelijk dat de wethouder die je gesproken hebt het lef er niet voor heeft.
Daarmee weerhoudt hij de wethouders van het nieuwe rijden wat wij al gewoon vinden. Idd een gemiste kans. En dat nog wel in een grote stad die een milieuzone wil invoeren!
Bij de opening van ons kantoorpand bij de Fenix Lofts (tegenover Hotel New York) heb ik de wethouder en projectontwikkelaar gemeld dat ik de locatie zal aanmelden voor Destination Charging. Nu zien wanneer Tesla doorkomt met dat project.
Gezellig borrelen bij hotel New York of eten bij Las Palmas en ondertussen wordt je MS door de gemeente 'gevuld'!
Wiens brood men eet... Hoeveel auto's en olie gaan er door de Rotterdamse haven?
Amsterdam heeft Tesla HQ EU en een gemeente Tesla.
Het is duidelijk dat de wethouder die je gesproken hebt het lef er niet voor heeft.
Daarmee weerhoudt hij de wethouders van het nieuwe rijden wat wij al gewoon vinden. Idd een gemiste kans. En dat nog wel in een grote stad die een milieuzone wil invoeren!