Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Opening Sec Rotterdam

This site may earn commission on affiliate links.
Het wordt nu gebagatelliseerd als Autootje pesten.:wink:

Dat is het toch ook? Je voldoet aan alle (democratische) regels en wetten en toch mag je niet komen waar je moet zijn of waar je woont…. Typisch NL beleid, alles wat te registreren/meten is (te) zwaar bestraffen.

Die paar autootjes die je hiermee "pakt" zetten echt geen zoden aan de dijk, correct inzicht dus om dat beleid te staken. (had mijn inziens nooit gestart moeten worden want nu is er weer tig €€€€ over de balk met bebording, markeringen etc, mijn ergernis aan de politiek, geld verbranden en wel meer dan er binnenkomt :mad:)

Ik zou eerder bezwaar maken tegen de kolencentrales (waar onze stroom o.a. vandaan komt) die in Belgie en UK zonder denox installaties draaien, dat zijn wagonlading auto's bij elkaar en blazen in dezelfde atmosfeer (die bovendien geen landgrenzen heeft)
 
Gisteren een lekke band gereden, linksvoor... Gigantische bout erin. Kon de weg af bij een lokaal tankstation, en wat denk je.... 500 meter hemelsbreed van et SeC Rotterdam vandaan. Gebeld of ze 21" banden hadden, die hadden ze. Band inmiddels volledig plat. Wilde me komen halen met een sleepwagen oid, maar ik stond naast een compressor, euro erin, 2.5 bar erin en rijden. Vlak bij de SeC melding dat de bandendruk te laag was.. uurtje later 2 nieuwe banden en weer op pad . Ok, 900 euro armer..334,71 ex btw per band, bij mijn eigen bandenboer 198,25 ex. Best een aardig prijsverschil maar dat geeft helemaal niet. Betaal graag meer als ik direct weer op pad kan. Echt mooi dat ze me direct konden helpen. Morgen op pad naar Praag....

Overigens geen PS2 maar PSS. Zouden wel duurder zijn maar beter?

lekke band.jpg
 
Gisteren een lekke band gereden, linksvoor... Gigantische bout erin. Kon de weg af bij een lokaal tankstation, en wat denk je.... 500 meter hemelsbreed van et SeC Rotterdam vandaan. Gebeld of ze 21" banden hadden, die hadden ze. Band inmiddels volledig plat. Wilde me komen halen met een sleepwagen oid, maar ik stond naast een compressor, euro erin, 2.5 bar erin en rijden. Vlak bij de SeC melding dat de bandendruk te laag was.. uurtje later 2 nieuwe banden en weer op pad . Ok, 900 euro armer..334,71 ex btw per band, bij mijn eigen bandenboer 198,25 ex. Best een aardig prijsverschil maar dat geeft helemaal niet. Betaal graag meer als ik direct weer op pad kan. Echt mooi dat ze me direct konden helpen. Morgen op pad naar Praag....

Overigens geen PS2 maar PSS. Zouden wel duurder zijn maar beter?

View attachment 230674

Fijn dat het zo makkelijk verholpen is! Ook fijn dat het SeC op tijd geopend is om je te helpen, of kon dit beter in dit draadje: Positieve service ervaringen ? ;):p
 
Fijn dat het zo makkelijk verholpen is! Ook fijn dat het SeC op tijd geopend is om je te helpen, of kon dit beter in dit draadje: Positieve service ervaringen ? ;):p
Was gewoon tijdens normale werktijden, en Tsja, ik zat al te zoeken waar dit kan, maar er zijn gewoon zoveel verschillende topics. Ik heb vele positieve service ervaringen met Tesla, maar ga dat niet altijd posten, net zoals ik ook niet de negatieve zaken ga posten. Ging mij meer om het verhaal dat ik hemelsbreed op 500 meter zit van een van de weinige SeC en dan ook nog bij een tankstation mijn band kan vullen en dan even ouderwets zeiken als Hollander over TE DUUR...
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN