Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Pictures of Model S in Belgium and the Netherlands

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag gestopt in Oosterhout, toevallig Lars (en compagnon - blijken in zelden business te zitten als ik zelf) ontmoet en zijn bruine MS van dicht kunnen bewonderen. Toffe kerels en super mooie MS, is nu nog moeilijker om af te tellen. Zou al helpen indien de communicatie vanuit Tesla iets beter en meer in detail kon.

Niet opgeven Hans, eens hij er is ben je deze ergernissen direct kwijt
 
Het is alweer een tijde geleden dat ik iets heb gepost, maar ik had een aantal weken geleden nog deze foto gemaakt na een flinke wasbeurt en een vers laagje wax :biggrin:

Tesla01copy.jpg
 
Hi Marcel, tsja, superlatieven schieten te kort. Rijdt als een trein. Alles werkt feilloos. Na 3 dagen Tesla moest ik vanmorgen met de X5 naar een handelaar. Rare gewaarwording; de auto waar ik 5,5 jaar als een koning in gereden heb, voelt in een keer als een dinosaurus...
 
Hi Marcel, tsja, superlatieven schieten te kort. Rijdt als een trein. Alles werkt feilloos. Na 3 dagen Tesla moest ik vanmorgen met de X5 naar een handelaar. Rare gewaarwording; de auto waar ik 5,5 jaar als een koning in gereden heb, voelt in een keer als een dinosaurus...
veel plezier ermee.
ik moet ook steeds weer omschakelen als ik met de A1 van mijn vrouw moet gaan tanken.
 
Hi Marcel, tsja, superlatieven schieten te kort. Rijdt als een trein. Alles werkt feilloos. Na 3 dagen Tesla moest ik vanmorgen met de X5 naar een handelaar. Rare gewaarwording; de auto waar ik 5,5 jaar als een koning in gereden heb, voelt in een keer als een dinosaurus...
Zal ook wel ff wennen zijn dat je je vaste tankstation nu ineens voorbij kan rijden. Was bij mij wel t geval...