Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Pictures of Model S in Belgium and the Netherlands

This site may earn commission on affiliate links.
ik zal een handje toesteken om ze op de goede weg te helpen:smile:

Hij blijft mooi, het voltallige team Xfrank aan het poetsen.

Speciaal voor de nerds onder ons heb ik ook nog een plaatje:

Tesla_radio_error.jpg
 
Diverse is Oostende, ik heb zelf in Nieuwpoort geladen. Zie Chargemap app.

Oostende is wel heeeeeel pover. Ik heb ook een vakantieappartement en moet altijd naar Nieuwpoort of Bredene gaan. En dan maar hopen dat daar niemand staat... Vorige week stond daar toch wel een Nederlander zeker (zondagavond)... jij misschien? Ik heb me dan maar beholpen met 220V, na een wandeling was er plaats om de Mennekes kabel aan te sluiten...oef.

Ik vind het persoonlijk erg dat een stad als Oostende geen deftige laadpaal heeft. En in de garage van mijn appartement is alleen een stopcontact zonder aarding... werkt dus ook niet. Ik heb wel een oplossing in zicht (ga ik dit weekend proberen dank zij hulp van iemand op dit forum)

Marc
 
Oostende is wel heeeeeel pover.
Ik vind het persoonlijk erg dat een stad als Oostende geen deftige laadpaal heeft. En in de garage van mijn appartement is alleen een stopcontact zonder aarding... werkt dus ook niet. Ik heb wel een oplossing in zicht (ga ik dit weekend proberen dank zij hulp van iemand op dit forum)

Marc
Heb je Vinci park geprobeerd in Leopold II straat? Ik dacht dat daar een Mennekes-laadpunt aanwezig was, maar ik ben er zelf nog niet gaan laden. Hoewel... laadpunt blijkt al in 2010 geïnstalleerd te zijn en toen was er van Mennekes in België nog niet veel sprake.
 
Oostende is wel heeeeeel pover. Ik heb ook een vakantieappartement en moet altijd naar Nieuwpoort of Bredene gaan. En dan maar hopen dat daar niemand staat... Vorige week stond daar toch wel een Nederlander zeker (zondagavond)... jij misschien? Ik heb me dan maar beholpen met 220V, na een wandeling was er plaats om de Mennekes kabel aan te sluiten...oef.

Ik vind het persoonlijk erg dat een stad als Oostende geen deftige laadpaal heeft. En in de garage van mijn appartement is alleen een stopcontact zonder aarding... werkt dus ook niet. Ik heb wel een oplossing in zicht (ga ik dit weekend proberen dank zij hulp van iemand op dit forum)


Marc

Ik heb ook een vakantieappartement in Oostende. Voorlopig enkel laadpalen vr fietsen gevonden.
Enkel bij Renault zou je kunnen laden...... Ik heb laadpunt pas in augustus nodig.
We informeren.