Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Referral niet te claimen

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo,

ik wil mijn 3de referral claimen, dat doe ik doormiddel van de volgende stappen.
Echter aan het einde kom ik niet verder:
open app
druk op lootbox
druk op mijn awards
druk op "22"Turbine Velgen / status: klik hier om uw award te claimen"
Selecteer de juiste servicecenter voor installatie
druk op "selecteer turbines"
ik kom dan in een nieuwe scherm en kan dan niks meer...

Ik heb een hoop gegoogled maar kan niet iets vergelijkbaars vinden (ik heb de taal van mijn iphone x al omgezet naar engels en dat maakt ook niks uit...)

helup:)
 

Attachments

  • Image-1 (002).jpg
    Image-1 (002).jpg
    75.9 KB · Views: 56
Hallo,

ik wil mijn 3de referral claimen, dat doe ik doormiddel van de volgende stappen.
Echter aan het einde kom ik niet verder:
open app
druk op lootbox
druk op mijn awards
druk op "22"Turbine Velgen / status: klik hier om uw award te claimen"
Selecteer de juiste servicecenter voor installatie
druk op "selecteer turbines"
ik kom dan in een nieuwe scherm en kan dan niks meer...

Ik heb een hoop gegoogled maar kan niet iets vergelijkbaars vinden (ik heb de taal van mijn iphone x al omgezet naar engels en dat maakt ook niks uit...)

helup:)

beter googlen, staat ook op het forum hier ;) Is inderdaad een bug !

Maar je moet toch je APP in het Engels zetten, dan kom je er wel uit - eventueel de app verwijderen, je smartphone als geheel naar Engels, en dan de app terug installeren in het Engels.
Zo werkte het toch bij velen.

Als ik het goed heb, heeft @PimEffting deze work-around gevonden.
Die zal je zeker verder kunnen helpen.
 
Last edited:
thanks:)

"Ik heb een hoop gegoogled maar kan niet iets vergelijkbaars vinden (ik heb de taal van mijn iphone x al omgezet naar engels en dat maakt ook niks uit...)"

de app in het engels is geen "optie" dat gebeurde wel automatisch toen ik zoals hierboven beschreven staat de iphone in het engels had gezet.
 
thanks:)

"Ik heb een hoop gegoogled maar kan niet iets vergelijkbaars vinden (ik heb de taal van mijn iphone x al omgezet naar engels en dat maakt ook niks uit...)"

de app in het engels is geen "optie" dat gebeurde wel automatisch toen ik zoals hierboven beschreven staat de iphone in het engels had gezet.
oke, ik heb geen Apple ;-)

dan gaan we de hulplijn inroepen : @PimEffting : ben je daar ?
 
Ik heb recht op mijne 2e referral. Al wachten vanaf oktober 2018. Eerst moet de auto van de aanbrenger geleverd worden. Dat is op 22 december gedaan. In januari meerdere keren gebeld met Duiven en gemaild met Tesla. Tesla geeft aan dat ik dit moet regelen met de verkoper in Duiven. Nu is het geluk dat dezelfde persoon mijn en de aanbrenger een Tesla heeft verkocht. Enkele weken geleden heb ik mijn Tesla verkocht. Vandaag de mededeling van Tesla Duiven:

Helaas kan ik hier niets meer in betekenen. Doordat er geen auto meer in je account staat kan ik geen referrals meer koppelen. Tesla keert geen beloningen uit als er geen auto bij staat. Dat is wat ik terug krijg vanuit het hoofdkantoor. Heb mijn best gedaan.

Wat ben ik blij dat ik verder niets meer met Tesla te doen heb! Wat een onbetrouwbare partij qua auto en nu ook qua referrals!
 
  • Like
Reactions: Superendo
Ik heb recht op mijne 2e referral. Al wachten vanaf oktober 2018. Eerst moet de auto van de aanbrenger geleverd worden. Dat is op 22 december gedaan. In januari meerdere keren gebeld met Duiven en gemaild met Tesla. Tesla geeft aan dat ik dit moet regelen met de verkoper in Duiven. Nu is het geluk dat dezelfde persoon mijn en de aanbrenger een Tesla heeft verkocht. Enkele weken geleden heb ik mijn Tesla verkocht. Vandaag de mededeling van Tesla Duiven:

Helaas kan ik hier niets meer in betekenen. Doordat er geen auto meer in je account staat kan ik geen referrals meer koppelen. Tesla keert geen beloningen uit als er geen auto bij staat. Dat is wat ik terug krijg vanuit het hoofdkantoor. Heb mijn best gedaan.

Wat ben ik blij dat ik verder niets meer met Tesla te doen heb! Wat een onbetrouwbare partij qua auto en nu ook qua referrals!
Kun je dan wel je gebruikersnaam veranderen?
Serieus: dit is wel erg jammer van Tesla, dat ze door de inrichting van hun IT systeem je geen referral meer geven. Die referral zou natuurlijk ook aan een account zonder auto moeten kunnen hangen.