Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Inzien en downloaden facturen supercharging session niet vindbaar

This site may earn commission on affiliate links.
Het lukt mij niet meer om laadsessies en de facturen van het super-chargen ergens te kunnen zien of downloaden via de mijn Tesla account.
Wanneer ik op 'Weergeven' bij de auto klik kom ik weer in hetzelfde Dashboard uit. Betreft een lease-auto bij Athlon, Iemand een idee waar ik de facturen kan vinden?

1695996428971.png
 
Try in the app

Click on your icon
IMG_9150.jpg


Then Account
Then Charging
Then History

Here you should see your charging sessions. You should be able to get the invoices emailed to you from here.

I do not have any paid session there so the app says no sessions found when I try to export (I got credits that I used to get free Suc). You might get the info there.
 
Thanks, this works! I did not know this could be done through the app. In the past I could download invoices through Tesla website. This feature seems removed (at least for me).
In de account kan je de facturen voor de kosten van "premium connectivity" vinden.
facturen SUC is in de app.

beetje omslachtig dat je ze niet op een plaats kan vinden, maar is al zeker het afgelopen jaar steeds zo geweest.
van langer geleden kan ik helaas niet meespreken.