Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Silver arachnid wheels gezocht

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb een set en verwacht deze in het kort. Normaal zou ik ze zelf op mijn wagen zetten, maar voor een serieus bod wil ik ze wel van de hand doen. Stuur maar een bericht indien interesse.
 
Wat is jouw budget? Ze worden verkocht voor (mijn mening) veels teveel geld.

De Amerikanen vragen 6000+ dollar voor 4 velgen, voor een paar duizend meer heb je koolstof velgen :p

Waarom zou 6000+ te veel zijn?

Bij Tesla betaal je voor de originele 21" met banden en sensoren (net als de Arachnid Sets) 7500 Euro (als winterbanden set) of 4800 Euro met inlevering van je standaard bandenset.... die dan weer 2800 Euro zou kosten om achteraf aan te schaffen... tel daarbij op dat deze specialer zijn dan de originele 21" EN dat je ze niet in je bijtelling hebt?

En ja... als je de prijs gaat vergelijken met gebruikte 21" ..... dan bevestigd dat m.i. direct het speciale van deze Arachnids...

Overigens heb ik zelf geen Arachnids in de aanbieding.....
 
Het is hier geen tweedehandsmarkt. Daar zijn andere sites voor. Als je enkel hiervoor een login aanmaakt op dit forum.:confused::confused:
Ik heb er geen moeite mee dat iemand hier iets verkoopt, wel met het feit wanneer dit de eerste en misschien enige post is.
@pjtsmclub, thanks voor uw disagree. wat een eer als ik zie dat dit uw allereerste rating is die je geeft en krijgt.
En als je een disagree geeft, doe er dan ten minste een woordje uitleg bij.


de laatste tijd zit hier wel een zooitje op dit forumo_O
 
Ik heb er geen moeite mee dat iemand hier iets verkoopt, wel met het feit wanneer dit de eerste en misschien enige post is.
@pjtsmclub, thanks voor uw disagree. wat een eer als ik zie dat dit uw allereerste rating is die je geeft en krijgt.


de laatste tijd zit hier wel een zooitje op dit forumo_O

Beetje negatief allemaal Frank. Tesla rijders vinden elkaar hier en dat is volgens mij de bedoeling. Ik heb geen boodschap aan 98% van wat hier wordt gepost. Moet ik daar dan ook allemaal commentaar op gaan geven?
 
Ik heb er geen moeite mee dat iemand hier iets verkoopt, wel met het feit wanneer dit de eerste en misschien enige post is.
@pjtsmclub, thanks voor uw disagree. wat een eer als ik zie dat dit uw allereerste rating is die je geeft en krijgt.
En als je een disagree geeft, doe er dan ten minste een woordje uitleg bij.


de laatste tijd zit hier wel een zooitje op dit forumo_O
Ik durf sowieso al niet meer kritisch te zijn........gewoon oppervlakkig blijven en zeker niet principieel is het devies...
 
  • Like
Reactions: Hayden
Het is hier geen tweedehandsmarkt. Daar zijn andere sites voor. Als je enkel hiervoor een login aanmaakt op dit forum.:confused::confused:

achter de disagree moet je niet te veel zoeken.
ben gewoon niet akkoord dat ik negatief ben, je kent me dus niet.
Ik ken u ook niet, heb ik ook geen behoefte aan, maar u komt wel heel negatief over als u de nieuwe leden een 'zooitje' noemt:confused:
Of mag ik zo'n uitspraken pas doen na 1000 posts;)
 
Een eerste post met een aanbieding komt mij ook wat ambitieus over.... maar bijdrages aan de community zijn idd ook niet te meten met aantal posts.... dus zullen we maar gaan leven en laten leven?:cool:

En liefst geen olie op het vuur... komt veel te veel CO2 bij vrij! :D

Dan nu weer on topic: Silver Arachnids, wat een mooie velgen zijn dat! :)

P90D_Blk_ArachnidWheel_Profile.jpg
 
Ik ken u ook niet, heb ik ook geen behoefte aan, maar u komt wel heel negatief over als u de nieuwe leden een 'zooitje' noemt:confused:
Of mag ik zo'n uitspraken pas doen na 1000 posts;)

In defence van Frank :
"hij zei het is hier wel een zooitje op het forum de laatste tijd"

en dat heeft niks te maken met nieuwe leden an sich, wel met leden die denk dat het centrum van de wereld door hun .... loopt en die willens niles mensen proberen op hun paard te zetten.

voila my two cents