Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spelletjes in de Tesla - Voor kids op de achterbank mét de muis

This site may earn commission on affiliate links.
Eerst even over de muis: Die kun je gewoon aansluiten op de USB poort. Ja nu zult u denken: So What?

Welnu: Met de muis kun je het hele scherm en alle functies bedienen. Alles. Dat opent ten eerste mogelijkheden voor alternatieve bediening. Eventueel ook voor de bestuurder die dan met AP en een (eventueel draadloze) muis op de middenarmsteun helemaal niet meer hoeft te bewegen.


Maar er is meer: Met een muis kunnen ook de passagiers op de achterbank het scherm bedienen. En dat biedt opties voor kids (en/of ouderen) op de achterbank om bijvoorbeeld spelletjes te spelen op het grote scherm. Spelletjes? Jazeker.
Er zijn games sites die zonder flash player uitstekende mogelijkheden tot tijdverdrijf bieden.


Eén van die sites is deze: http://www.neok12.com/games.htm

Connect-4 (4-op-een-rij) en Reversi werken feilloos op het 17" scherm. Met het oog op een lange reis naar de wintersport denk ik dat ik veel vragen in de trend van "Zijn we er al?" kan vermijden.

Dit is wellicht ook van toepassing op de draadjes Vakantie in Europa, Met de Tesla naar Italië, Roadtrip naar Noorwegen, MaxRange en andere.

Hieronder een fotootje van Reversi met de muis. De muis-pointer is hier de kleine blauwe stip in vakje B4. Door inzoomen uitstekend bruikbaar voor de achterbank. Muis op de middenarmsteun zo stel ik voor.

DSC_2017.JPG


Nu is mijn vraag: Kennen jullie meer sites met games die het goed doen in de Tesla, die educatief verantwoord zijn (natuurlijk), en welke van deze games kennen ook een online variant waarmee meerdere Tesla backbenchers tegelijk (bijvoorbeeld tijdens een roadtrip of simultane trips naar Oostenrijk) tegen en/of met elkaar kunnen spelen vanuit meerdere Tesla's?

Vanzelfsprekend verwacht ik alleen serieuze antwoorden. :cursing::smile::redface::wink::smile::scared::mad::frown::eek::biggrin::redface::p:crying:
 
  • Informative
Reactions: Carl
Bij het afhalen van mijn Classic op 29 november 2013 heeft mijn zoontje van 7 op de terugweg direct getest of spelen.nl werkte op dat mooie scherm. Zijn conclusie was meteen dat t scherm op de verkeerde plaats zat. Of ik er ook één voor achterin kon bestellen:rolleyes: