Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Stoel te krap...

This site may earn commission on affiliate links.
Allen,
Ik heb mij zojuist voorgesteld, ik heb gelijk een vraag voor de kenner. Vanaf september in bezit van een model 3. Ben zelf 1,93 en weeg 93 kg. Helaas zit ik in de M3 niet zo lekker als in mijn good old Prius. Eigenlijk zijn mijn heupen t breed voor de stoel waardoor ik een soort kramp krijg. Wellicht heeft iemand al hier ervaring mee en weet wat je hiereaan kan doen? Mogelijk een laag kussentje waardoor je iets hoger in de stoel komt te zitten?

Gr. Michel
 
Hi,

Ik heb hetzelfde probleem en heb daarom 2 jaar geleden een nieuwe stoel gekocht via assstoelen. Is een bedrijfje in Houten die stoelen maakt voor lange mensen.

Ik kan je verzekeren dat het hebben van zo'n stoel zo'n ontzettend goede verbetering is. Ik heb een paar weken geleden ook een model 3 besteld en als ik hem krijg laat ik mijn stoel overzetten. Zij gaven aan dat dit geen probleem moet zijn.

Zo'n stoel kost 1400 euro en gelukkig betaalde mijn baas hem. Met de ervaring van nu zou ik hem ook hebben gekocht als de baas niet had betaald.