Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Het kan uiteraard wel, maar het is zeer ingrijpend. Origineel zit er bij de 3e zitrij veel meer bescherming achterin.
Je hebt niet alleen de 3e zitrij nodig, maar ook de achterbank, want daar zit de vergrendeling in.
Tevens staat op jouw kenteken: 5 zitplaatsen. Ds hoe goed je het ook installeert, het blijft illegaal, tenzij je de auto laat herkeuren.
 
Ook op mijn kenteken staat dat mijn p85 vijf zitplaatsen heeft, en daar zit de derde zitrij af fabriek op.

Verder geldt inderdaad dat bij hele vroege modellen de verstevigingen er af fabriek altijd in zaten. Ik weet echter niet of dat nog het geval is bij vroege Nederlandse leveringen.

Veel plezier (en sterkte ) met de tweeling!
 
Hier op het forum is ooit een melding geweest van iemand die de 3e rij zitjes verkocht. Hij had de wagen zo overgenomen en die eruit laten halen. Ik lees dit forum nu 2 maanden dus lang geleden zal het niet zijn. Of je ze in jouw Tesla kan installeren is natuurlijk een andere zaak?
 
Hier op het forum is ooit een melding geweest van iemand die de 3e rij zitjes verkocht. Hij had de wagen zo overgenomen en die eruit laten halen. Ik lees dit forum nu 2 maanden dus lang geleden zal het niet zijn. Of je ze in jouw Tesla kan installeren is natuurlijk een andere zaak?

Dank voor antwoorden!
Ik kan een derde zitrij laten monteren volgens Tesla
(VIN check gedaan). Het zelf overzetten/monteren durf ik wel aan. Maar wie was diegene die zo'n derde zitrij over heeft?? :biggrin: ik kan de oproep niet zo gauw vinden helaas...