Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla app melding android

This site may earn commission on affiliate links.
Avond,

Wat doen jullie met de melding/pop-up van de app?
Bij mij blijft deze nu boven in de balk staan.

Blokkeren jullie meldingen van de app? Verpest je hier niet de functionaliteit van de app mee?
Of
Is het uit te schakelen?
Of
Laten jullie het gewoon staan?
 
Voor de model 3 is het wellicht wenselijk dat je de Tesla app actief hebt draaien, veelal gaat android een app op de achtergrond afsluiten.

Als je de notificatie in android blokkeerd van de Tesla app dan zal na verloop van tijd de app afgesloten worden, kan in korte duur maar meestal duurt dat wel enige tijd - afhankelijk van gebruik telefoon

Grootste nadeel is dat als je app afgesloten is, de auto dus niet automatisch unlocked als je aan komt lopen. Dan moet je dus telefoon pakken en de Tesla app openen -> dan direct zal de auto je telefoonsleutel herkennen en open zijn
 
Nope, de melding laat zich niet wegswipen.
Lijkt nu permanent in beeld te staan.
Enige optie die ik zie is het permanent blokkeren van meldingen van de app, maar dat lijkt mij niet wenselijk.
Hé, dat is raar. Meldingen van andere apps kun je wel wegswipen? Mss de app eens herinstalleren. Ik kreeg laatst helemaal geen meldingen meer en uiteindelijk loste opnieuw installeren alles op.
 
Ik had hetzelfde. Deze oplossing werkte voor mij uitstekend:
"You can minimize the notification. This will make it so the notification doesn't appear in the status bar, but it will be a small notification in the list when you pull down the shade.

1. Slowly swipe the notification until the gear icon is visible
2. Tap the gear icon
3. Tap minimize
(bron: Can't get rid of Tesla notification on phone | Tesla)"

Daarmee heb je niet meer het icoon bovenin je scherm staan, maar blijft de app wel actief. Meldingen komen dus actief door.
 
Ik had hetzelfde. Deze oplossing werkte voor mij uitstekend:
"You can minimize the notification. This will make it so the notification doesn't appear in the status bar, but it will be a small notification in the list when you pull down the shade.

1. Slowly swipe the notification until the gear icon is visible
2. Tap the gear icon
3. Tap minimize
(bron: Can't get rid of Tesla notification on phone | Tesla)"

Daarmee heb je niet meer het icoon bovenin je scherm staan, maar blijft de app wel actief. Meldingen komen dus actief door.

Werkt helaas niet.
Staat ook nergens minimaliseren.
 
Ik heb "status telefoonsleutel" nu op uit ipv stil staan.
Dit lijkt te werken!

/edit: iemand een idee hoe ik een melding forceer om de proef op de som te nemen? Alarm triggeren? Hoe?
 
Last edited: