Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in Noord-Korea

This site may earn commission on affiliate links.
Goedemiddag,

Weet iemand of er Tesla's verkocht worden in Noord-Korea? En staan hier superchargers?

Op de site van Tesla is hier niks over te vinden maar wellicht komt dat ook door het beleid van het land.

Wel even duidelijk zijn voor een goed antwoord, wil je er zelf met je Model 3 heen, of met gezin en dakkoffer of aanhanger?
 
Wel even duidelijk zijn voor een goed antwoord, wil je er zelf met je Model 3 heen, of met gezin en dakkoffer of aanhanger?
Tesla-James-Bond-Lotus-Submarine.jpg

Laat maar weten of het werkt 🙈
 
Dank allemaal voor de reactie. Helaas alleen nog geen antwoord gekregen ;-)

Maar ik had misschien iets meer toelichting moeten geven: Een kennis van mij heeft plannen om daar te gaan wonen voor zijn werk. Ik blijf zelf lekker hier in Nederland wonen.
 
Bedoel je niet Zuid Korea? Noord Korea strookt echt totaal niet met je vraag. Je komt dat land amper binnen en er rijdt maar 1 merk auto's van eigen makelij rond. En daarvan nog maar heel weinig zelfs want niemand kan een auto betalen en er worden er maar een paar honderd per jaar geproduceerd. We hebben het hier over een honderd procent gesloten dictatuur dus je vraag of daar Tesla's verkocht worden en of er superchargers zijn is voor iedereen die ook maar íets van Noord Korea weet een absurde vraag... Vandaar alle niet erg serieuze reacties...