Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Model S samenstellen, wat wel en wat niet

This site may earn commission on affiliate links.
Als het op tellen/rekenen aankomt ga ik nu toch iets minder op je vertrouwen voor de roadtrip John.:wink:

En dat moet ik geloven van iemand met een P85 die duurder was dan mijn P85D? :wink::biggrin:

Maar de de mogelijkheden liggen natuurlijk behoorlijk uit elkaar. Wat ik er mee bedoel is dat de 70D / 85D nu zonder extra opties eigenlijk al prima zijn, maar dat je als je een P85D koopt het natuurlijk niet kan maken om niet een paar essentiële extra's te pakken (zoals de next gen, luchtvering en tech / autopilot pakket.....) Waarbij voor mij (nu de performance van de 85D zo enorm verbeterd is) achteraf (ik wilde toen niet terug in prestatie vanuit de P85 maar wel awd) de keuze voor een "kale 85D" met alleen tech en met. lak voor 25K minder rationeel een betere was geweest:redface:....

De extra boost bij optrekken maakt dat overigens wel goed hoor.... en er zit nog 0,3 sec in het vat, dus zodra die onder de 3 sec grens duikt is ie toch wel weer heel speciaal. En omdat "El Cheapo" idd goedkoper was dan de meest P85s is het toch ook nog wel rationeel.
 
Last edited: