Ik denk, en hoop, dat als het om andere auto's gaat de oorspronkelijke voorwaarde dat men het aantal Kw's aan kan zal vasthouden. Anders zitten we straks met langzaam laders, (50/60 Kw) die de SuC lang bezet houden. Overigens heeft het artikel best nog behoorlijk wat speculatieve kanten. Voor Model 3 is natuurlijk een prijsverlaging met iets van 2k substantieel maar voor een X die royaal meer dan een ton kost maakt het niet echt uit. Ik houd het er op dat het vooruitlopen is Model 3. Overigens verwacht ik dat, gezien het SuC netwerk in Europa, men bijna altijd voor de SuC optie zal kiezen ook al is het uiteindelijk goedkoper om naar gebruik te betalen.
Kwestie van beleving en het maakt een Tesla pas echt een Tesla (zeker bij S en X).
Daarnaast kan men, louter als stroomleverancier, er ook andere laders bijzetten, zoals de melkpakken/aliens die we nu in Duitsland zien. Als men dan concurrerend is is het prima natuurlijk.