Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla X reset automatisch

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn Tesla heeft sinds de update naar de 9.0 software de volgende problemen :
mijn gps geschiedenis komt altijd terug, ik swipe de volledige geschiedenis weg : de volgende dag staat het er terug.
mijn auto gaat altijd terug naar bespaarmodus,
mijn thuisadres was vroeger zonder nummer, ik heb dit onlangs veranderd en toch staat het er daarna opnieuw zonder nummer...
mijn DAB lijst moet ik constant vernieuwen, mijn favorieten verdwijnen constant
mijn verbruik op het scherm boven het stuur blijft al maanden op 180 KW staan,
Telkens ik een lange reis invoer krijg ik eerst het traject en enkele minuten later zegt hij : geen traject gevonden...
Overmorgen vertrek ik op vakantie naar Zweden : iemand een idee hoe ik dit opgelost krijg : SC heeft geen idee... volgens hen zou het met de volgende update ok moeten zijn (maar dat zegden ze vorige keer ook al)
Iemand ervaring met een software reset ?

Alle hulp is meer dan welkom, wordt stilletjes aan wanhopig,
mvg
Didier
 
Zal het eens proberen, wat factory reset betreft: kan je dat doen zonder problemen? In de SC hebben ze me dat afgeraden...
Ik heb de auto van iemand overgenomen en hij heeft uiteraard eerst een factory reset uitgevoerd voordat ik de auto kreeg. Je bent al je geschiedenis (locaties, agenda, instellingen ed.) kwijt. Wat uiteraard wel blijft is de ODO stand. ;)

Zojuist eens verder gekeken op de bovenstaande site en:

Note: this doesn’t reset any other saved locations on the GPS etc, to do that requires a ‘reset to factory settings’ which isn’t advisable unless explicitly requested by Tesla.

M.a.w. geef aan dat je er hopeloos van wordt en dat dit een zeer wenselijke actie is i.p.v. zonder resultaat te wachten op de volgende update.
 
Last edited:
  • Helpful
Reactions: dj67
heb het net gedaan (met een beetje bang hart want vannacht vertrek ik naar Zweden) maar het lijkt dat het in orde is...; de verbruiksmeter doet het toch weer, de rest ga ik nog aankijken, maar ik ben er redelijk gerust in, bedankt Maurice1!
 
  • Like
Reactions: Maurice1