Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Teslabox: ervaringen

This site may earn commission on affiliate links.
Graag advies hoe de 256GB het beste te kunnen benutten en weet iemand of TeslaUsb automatisch de oude bestanden overschrijft?
Voor bv vakantie naar Italie komende zomer dat de hele rit netjes opgenomen wordt en ik op het vakantieadres kan veiligstellen indien nodig.
TeslaUSB doet inderdaad zelf weer ruimte creëren zodra de sd-kaart vol aan het raken is. Maar de snapshots tellen niet mee in je 30GB instelling. Dit is alleen maar wat de auto aan formaat USBstick ziet. Dus zodra er een snapshot wordt gemaakt, wordt deze buiten de 30 GB opgeslagen. Ik weet niet exact hoeveel aan film je kunt opslaan maar als je dagelijks stel een 2 uur auto rijd, kun je iets van een maand nog terugvinden op een 256 GB sd-laart (heb zelf ook 256 Gb gebruikt voor mijn TeslaUSB).
 
TeslaUSB doet inderdaad zelf weer ruimte creëren zodra de sd-kaart vol aan het raken is. Maar de snapshots tellen niet mee in je 30GB instelling. Dit is alleen maar wat de auto aan formaat USBstick ziet. Dus zodra er een snapshot wordt gemaakt, wordt deze buiten de 30 GB opgeslagen. Ik weet niet exact hoeveel aan film je kunt opslaan maar als je dagelijks stel een 2 uur auto rijd, kun je iets van een maand nog terugvinden op een 256 GB sd-laart (heb zelf ook 256 Gb gebruikt voor mijn TeslaUSB).
Ik kan de instellingen dus gewoon op 30GB houden en de rest pakt TeslaUsb zelf voor zijn snapshots. Ga ik dat proberen.
 
  • Like
Reactions: adjego