Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Touchless Car Wash locations in Belgium?

This site may earn commission on affiliate links.
Thanks people, I'll try that. I live in Haacht, so that's not too far off.

If anybody else knows about a touchless car wash, a reliable hand car wash (fresh cloths for each car), or a soft and clean regular car wash (like the De Wasstraat suggestion), let me know please!

@gelden: Funny :)
 
Geen nieuw draadje aanmaken levert een willekeur aan oude draadjes op die beter konden blijven slapen. Is dit beter dan gewoon een nieuw draadje aanmaken?

(on topic) Hoe is jullie ervaring intussen na enkele jaren met de diverse coatings, nog steeds krasloos? Kun je gewoon door de wasstraat?
 
Geen nieuw draadje aanmaken levert een willekeur aan oude draadjes op die beter konden blijven slapen. Is dit beter dan gewoon een nieuw draadje aanmaken?

(on topic) Hoe is jullie ervaring intussen na enkele jaren met de diverse coatings, nog steeds krasloos? Kun je gewoon door de wasstraat?
Ik had een IGL coating en ging enkel naar een handcarwash. Dat kostte me 20€ om hem binnen/buiten te laten wassen. Nooit een krasje gehad. Met de X twijfel ik nog over de coating, vooral omdat je geen spotrepair meer kan laten uitvoeren. Maar de handcarwash is voor mij wel de beste oplossing. Denk niet dat er een touchless bestaat in regio Waasland. Heb ook begrepen dat touchless agressieve chemicaliën gebruikt om te reinigen. Dan heb je mss geen krassen maar wel een andere risico's
 
  • Like
Reactions: S-19910