Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Update etc.

This site may earn commission on affiliate links.
hallo allemaal, sinds enige dagen ben ik de trotse eigenaar van een nieuwe Model S. Nu gaan mijn vragen over de WiFi en updates.

- de auto is verbonden met WiFi maar haalt niet de nieuwe kaart update binnen voor de navigatie.
- moet de auto aan de stekker staan om de updates binnen te halen?

Wellicht vragen die voor andere heel makkelijk te beantwoorden zijn?!
 
hallo allemaal, sinds enige dagen ben ik de trotse eigenaar van een nieuwe Model S. Nu gaan mijn vragen over de WiFi en updates.

- de auto is verbonden met WiFi maar haalt niet de nieuwe kaart update binnen voor de navigatie.
- moet de auto aan de stekker staan om de updates binnen te halen?

Wellicht vragen die voor andere heel makkelijk te beantwoorden zijn?!

Welke kaart heb je nu? 2018.48 is de laatste.

Hoeft niet aan de stekker te hangen.
 
Dank voor de reactie. Ik heb nu 2018-20-1131. Hoe update hij dan naar de laatste versie?

Gewoon in bereik van WiFi houden. Ik weet niet precies hoe het werkt, maar ik heb niet het idee dat de auto na elke parkeeractie gaat kijken naar updates. Ik heb het idee dat ie dat tijdens het rijden doet, en dan gaat downloaden als hij stil staat.
 
Gewoon in bereik van WiFi houden. Ik weet niet precies hoe het werkt, maar ik heb niet het idee dat de auto na elke parkeeractie gaat kijken naar updates. Ik heb het idee dat ie dat tijdens het rijden doet, en dan gaat downloaden als hij stil staat.

ja dit is ook mijn ervaring. Ik krijg nooit updates als auto dagen (in wifi) thuis staat, maar juist altijd 10-15 minuten na het thuiskomen. Lijkt idd dat hij de check doet tijdens het rijden en gaat downloaden als hij in wifi komt, maar stilstaan in wifi, dan lijkt het niet te komen.