Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Frankrijk

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ga volgende week naar Frejus op vakantie. Ik dacht ideaal. Op 5km van onze camping een SuC.

Althans volgens de Tesla Supercharger App. Op de navi in de MS kan ik m niet vinden en nu kijk ik op de site van Tesla en daar staat de SuC ook niet meer.

Welke info is betrouwbaar? Volgens is de SuC aan de Clos des Roses gewoon ' open'.

Als die dicht is heb ik een heel nieuwe uitdaging (wilde een volledige SuC-vakantie, maar dat wordt dan lastiger).
 
Dank!

Kan iemand mij helpen aan een productnummer, weblinkje o.i.d. voor een dergelijke kabel. Ik heb even gezocht, maar zie door de bomen het bos niet meer. Als ik goed kijk een kabel van 3 * 2,5 mm en met welke connectoren? Afijn; een linkje van een ervaren rot wordt gewaardeerd! Thx.
 
Gisteravond besteld zag dat de bezorger nu al onderweg is dus kan hem niet meer cancelen, was weer te snel met klikken en 1001 andere dingen tegelijk bezig. Nou ja mocht het te lang zijn kan ik hem ook nog in 2 knippen en er twee kabels van maken.
 
Gisteravond besteld zag dat de bezorger nu al onderweg is dus kan hem niet meer cancelen, was weer te snel met klikken en 1001 andere dingen tegelijk bezig. Nou ja mocht het te lang zijn kan ik hem ook nog in 2 knippen en er twee kabels van maken.
Ik heb ook de 25 meter versie en die is inderdaad meestal veel te lang, totdat je de lengte een keer wel nodig hebt.
En zo veel plaats neemt het nou ook weer niet in, de Tesla heeft een hoop bagageruimte.
Het is wel handig om een tweede verlengsnoer van een meter of 5 mee te nemen.