Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Frankrijk

This site may earn commission on affiliate links.
Zou 25 m te lang zijn dan?
Nee, werkt perfect. Ik gebruik er 2 van 25m om bij ons huis in Z-Frankrijk te kunnen laden. Via de boom omhoog, weg over en naar t huis.
Lalo1.jpg
Lalo2.jpg
 
Zo veel extra ruimte neemt 25m tov 15m nu ook weer niet in.. liever langer dan korter, al moet je de kabel bij het laden niet opgerold laten liggen..Ben al eens blij geweest met die lengte - vakantiehuis waarbij ik alleen van achterom een kabel kon aansluiten.. Als je één kabel hebt zou ik zeker die 25 m nemen.
 
Is er iemand die my een Type3 kabel kan lenen? Ik ga van 31 juli t/m 14 augustus weg.
Ik woon zelf in de regio Hoorn maar rijd er graag een stukje voor om! Uiteraard neem ik een lekkere fles wijn voor je mee terug!

Nog een andere vraag: kan ik met zo'n Kiwhi pas ook terecht bij laadpalen van andere aanbieders? Auchan, Leclerc, etc etc?
 
Maandag en vandaag donderdag geladen in Metz en Straatsburg en twee keer alleen en ook geen foutparkeerders.

(In Zaventem echter foutparkeerders , een stall buiten dienst. In Aartselaar twee stalls buiten dienst en garage wagens geparkeerd op andere plaatsen en niet eens aangesloten, kortom, wat een verschil tussen Frankrijk en België)