Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Misschien even overleggen met je bandenboer en hem voorleggen wat de aanbevolen spanningen voor 19 en 21 zijn, kijken wat voor advies hij geeft.
Waarschijnlijk zal een gemiddelde rond de 2.8-3.0 prima zijn in dit geval. Zelf zou ik eerst wel proberen om de Tpms als 19" in te leren, en kijken of hij dan geen onnodige waarschuwingen gaat geven. Als dat goed werkt dan kun je het zo laten.
Als er dan ooit echt een keer wat mis is met de bandenspanning krijg met de 19" instelling waarschijnlijk eerder een waarschuwing dan op de 21" instelling.
 
Hallo! A.s. maandag (23/12) krijg ik mijn MS met 21" grijze Turbine velgen. Achteraf zou ik liever de zilveren hebben gekozen. Is er iemand die wil ruilen? Uiteraard moeten het dan vlekkeloze velgen zijn met redelijk verse banden... Stuur mij een pm?
 
En wat heb je betaald? Ik wilde voor dezelfde banden gaan!
Heb ze bij Tirendo besteld voor € 265,-ex btw. Volgende dag in huis. Vrijdag worden ze gemonteerd. Ze staan op hun site alleen drie keer met drie verschillende prijzen van €285,-tot € 341,- ex btw.:confused:
Sorry, prijs is inclusief btw.. Was € 265,49 inclusief btw per band. En inclusief verzendkosten..:smile:
 
Last edited:
Nieuw op dit forum en sinds zaterdag heel happy met mijn zwarte p85+. Ik was een beetje afgeschrikt door de vele negatieve ervaringen met opleveringen, maar tot nu toe heb ik nog geen negatief punt kunnen vinden. Behalve de bandenslijtage en de lage range, maar dat is mijn eigen schuld:wink:

Ik ben nog op zoek naar winterbanden en ik vind de Vossen CV4 20 inch een mooie optie. Ik begrijp van de leverancier dat er al een aantal Tesla's rondrijden met deze set. Zijn er ergens foto's te vinden van deze velgen gemonteerd op een Tesla? Ik heb het forum al even afgezocht, maar misschien ben ik nog niet zo handig met zoeken.
 
Hallo! A.s. maandag (23/12) krijg ik mijn MS met 21" grijze Turbine velgen. Achteraf zou ik liever de zilveren hebben gekozen. Is er iemand die wil ruilen? Uiteraard moeten het dan vlekkeloze velgen zijn met redelijk verse banden... Stuur mij een pm?

Heb je de standaard 19" velgen en zou je alsnog de 21" grijze velgen willen, stuur mij dan ook een pm, misschien komen we er wel uit!
 
Nieuw op dit forum en sinds zaterdag heel happy met mijn zwarte p85+. Ik was een beetje afgeschrikt door de vele negatieve ervaringen met opleveringen, maar tot nu toe heb ik nog geen negatief punt kunnen vinden. Behalve de bandenslijtage en de lage range, maar dat is mijn eigen schuld:wink:

Ik ben nog op zoek naar winterbanden en ik vind de Vossen CV4 20 inch een mooie optie. Ik begrijp van de leverancier dat er al een aantal Tesla's rondrijden met deze set. Zijn er ergens foto's te vinden van deze velgen gemonteerd op een Tesla? Ik heb het forum al even afgezocht, maar misschien ben ik nog niet zo handig met zoeken.

Welkom op dit forum! Een van de medeforummers LuckyLuke heeft vossen cv4 20 inch onder zijn auto als zomerset. Volgens mij staat een foto ervan een stukje terug in deze thread. Het staat in ieder geval erg goed.

edit: hier de foto's https://www.facebook.com/PrestigeAutoCouture/posts/677533012279413
 
Last edited:
Nice. Ik heb ze in Duitsland al voor 241incl gezien maar dan heb ik E er nog niet op...

Heren, wel even goed zoeken natuurlijk. Ik heb een maand geleden dezelfde banden gekocht. EUR 180 ex, 220 incl BTW en verwijderingsbijdrage.
Gewoon uit Nederland, volgende dag geleverd (eventueel direct bij bedrijf dat ze er op kan leggen; tegen aparte betaling terplekke)
www.ej-banden.nl
of
www.autobanden-prijsvechter.nl