You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vreemd. Ik heb ook het security package, maar geen toeter geluid. Die is trouwens ook een takkeherrie.
ja heel typisch, bij Tesla ook wel eens over gehad maar technische boys snapten er ook niks van. Ben wel blij met de herrie, bij mijn A6 hoorde ik ook zo'n piepje maar die werd door iedereen genegeerdDie piep dus
ja heel typisch, bij Tesla ook wel eens over gehad maar technische boys snapten er ook niks van. Ben wel blij met de herrie, bij mijn A6 hoorde ik ook zo'n piepje maar die werd door iedereen genegeerd
Ben eigenlijk al een tijdje een 'lurker' van het forum en reeds sinds nov 2013 in bezit van mijn MS85, maar sinds dit jaar overgestapt op DL verzekering. Nu is het zo dat in de voorwaarden staat, dat de auto verzekerd is voor pechhulp in NL en niet in Europa.
Ik heb geen servicecontract afgesloten bij Tesla zelf, dus hoe hebben jullie dit nu geregeld (en dan vooral de mensen met een Delta Lloyd verzekering?).
ANWB zal zeker niet veel helpen mocht er wat gebeuren, of is dit nu via Tesla sowieso gedekt? (zit toch regelmatig in het buitenland...)
Is het gebruikelijk dat t.b.v. acceptatie een verzekeraar privé schuldschades bekijkt én meeneemt in de premieberekening wanneer een reeds bestaande zakelijke autoverzekering (zonder schuldschades (!)) op naam van een BV wordt overgesloten naar een andere verzekeraar?! Dit terwijl door de tussenpersoon reclame wordt gemaakt voor acceptatie zonder no-claim verklaring.
Zijn toch 2 verschillende verzekeringnemers?!
Pechverhelping in het buitenland is m.i. een probleempunt wegens onduidelijkheid wat Tesla hier nu wel of niet ten laste neemt. Al 2 jaar probeer ik zicht te krijgen op de correcte voorwaarden waaronder de Roadsite Assistance tussenkomt. Maar het blijft behoorlijk wazig. Zoals ik het nu begrijp is er gratis tussenkomst binnen een straal van 100 km van een Service Center. Dat betekent dat er in België zelfs gebieden zijn die hier buitenvallen, maar zeker als je bijv. naar Frankrijk rijdt/reist heb je meer kans dat je buiten die range komt, dan er binnen bent.
Ben op 9/01 speciaal naar nieuwjaarsborrel in A'dam gereden om 3 verzekeringskwesties eens op een hoger echelon te krijgen. Heb Jerome Guillen een brief met die probleemitems overhandigd en die in kort gesprek met hem ingeleid. Ondanks mondelinge belofte om ze ter harte te nemen en ondanks rappel per mail tot heden geen zinnige reactie ontvangen. Topic rond Roadsite Assistance luidde zo:
As Tesladrivers we have the benefits of a free Roadsite Assistance. As a broker I like to be able to inform my (and your) customers about the rights involved with this service, but also about the limitations of this assistance. At this moments we just know that there is full cover within a distance of 100 km round a service center.
Can we receive the written conditions to be able to verify what is covered an what is not. Can we get any reliable information about the cost involved in using the Roadsite Assistance out of the 100 km parameter?
Tot bewijs van tegendeel is mijn standpunt dan ook dat het met Roadsite Assistance een beetje is zoals met de GSM-dekking 10 jaar geleden. Je weet nooit zeker of er dekking is of niet. En hoewel een Tesla relatief betrouwbaar is, weet je ook nooit op welke plaats hij het eventueel zal laten afweten. Om die reden blijf ik tot tegenbewijs bijkomende pechverhelping aan klanten adviseren.
Verkoper liegt niet als hij dit zegt, maar vertelt ook niet het volledige verhaal. (Typische eigenschap voor verkopers). Natuurlijk zal Roadsite Assistance u depanneren als u ze oproept. Maar de vraag is wie zal de kostprijs voor de depannage dragen? RA of uzelf?Ik heb dit ook nog eens nagevraagd bij de verkoper ; volgens hem was daar "niets van aan"; ze maken gebruik van lokale sleepbedrijven die flatbeds hebben. ...
De Tesla Verzekering kan nog niet de P85D verzekeren, ze hebben nog geen offerte ontvangen van Delta Lloyd. Wie van jullie heeft al een P85D en waar hebben jullie deze laten verzekeren? Ik ga die van mij morgen ophalen en het zal wel zo prettig zijn al hij verzekerd is!
De Tesla Verzekering kan nog niet de P85D verzekeren, ze hebben nog geen offerte ontvangen van Delta Lloyd. Wie van jullie heeft al een P85D en waar hebben jullie deze laten verzekeren? Ik ga die van mij morgen ophalen en het zal wel zo prettig zijn al hij verzekerd is!
+1 hier zojuist weer een jaar verlengd via PM&P en zelfde prijs als vorig jaar.Of Paulowski, Müller Partners - PMP- Duurzame energieprojecten verzekeren proberen. Ook DL tussenpersoon (met de laagste premie) en hebben me flexibel geholpen.