Bedacht dat het misschien ook wel eens goed is om een positief verhaal te posten, over een Tesla Service Center.
Ik had op mijn MYLR 2023 een adjustment nodig van de charge port omdat ik steeds de melding kreeg "kan niet vergrendelen" met de bijgeleverde kabel. Besloot na een jaar maar eens een service request in te schieten. Later voegde ik eraan toe dat ik iets onder de auto hoorde bij harde zijwind, waarschijnlijk een bodemplaat los ofzo. Handig, alles in de app.
Bij bezoek 1 was ik best onder de indruk van de procedure, alles via de app, in principe niemand nodig. Super makkelijk inleveren, boven wat werken en drinken terwijl ik wacht. Reparatiestatus makkelijk te volgen en alles via chat in de app, indien nodig. Het duurde wat langer en kreeg van de (vriendelijke) medewerker een X Plaid mee als leen auto. 's avonds de auto's omgeruild, lang na sluitingstijd. Fantastisch toch? Persoonlijk vond ik dit beter dan bij BMW en Honda, de "ouderwetse" manier zeg maar.
Bleek dat ik door een eerder gemiste verkeersdrempel schade had gereden aan de onderkant, bevestigingsbout van de plaat was kapot gereden. Had geen idee, maar een paar maanden eerder wel een keer te hard over zo'n ouderwetse hoge drempel gereden omdat ik hem over het hoofd zag. Dat dus. Wel duur. Kwamen dus nog 2 betaalde bezoeken achteraan voor een beugel en een nieuwe plaat. Ook dat liep prima en geeft mij hoop voor als ik ooit nog service nodig heb. Netjes de kosten van te voren in de app. Betalen in de app. Inleveren, ophalen, alles makkelijk. Stond vandaag in een half uurtje weer buiten en reed in mijn auto weg, met niemand gepraat en alles netjes opgelost. Fantastisch toch?
Het mooiste was overigens de leenauto, buiten dat het een X plaid was. Je krijgt een ping in je Tesla app, er komt een auto bij en je stapt in met je telefoon als sleutel. Seamless. Het liedje op Spotify ging verder waar hij in mijn eigen auto gebleven was. Dit is echt een aantal jaar verder dan "old automotive" hoor, iig de merken die ik ken. Hier hebben ze goed over nagedacht.
Vandaag stonden ze overigens aan drie autos te werken in de buitenlucht, dus schijnbaar is er genoeg te doen
Ik had op mijn MYLR 2023 een adjustment nodig van de charge port omdat ik steeds de melding kreeg "kan niet vergrendelen" met de bijgeleverde kabel. Besloot na een jaar maar eens een service request in te schieten. Later voegde ik eraan toe dat ik iets onder de auto hoorde bij harde zijwind, waarschijnlijk een bodemplaat los ofzo. Handig, alles in de app.
Bij bezoek 1 was ik best onder de indruk van de procedure, alles via de app, in principe niemand nodig. Super makkelijk inleveren, boven wat werken en drinken terwijl ik wacht. Reparatiestatus makkelijk te volgen en alles via chat in de app, indien nodig. Het duurde wat langer en kreeg van de (vriendelijke) medewerker een X Plaid mee als leen auto. 's avonds de auto's omgeruild, lang na sluitingstijd. Fantastisch toch? Persoonlijk vond ik dit beter dan bij BMW en Honda, de "ouderwetse" manier zeg maar.
Bleek dat ik door een eerder gemiste verkeersdrempel schade had gereden aan de onderkant, bevestigingsbout van de plaat was kapot gereden. Had geen idee, maar een paar maanden eerder wel een keer te hard over zo'n ouderwetse hoge drempel gereden omdat ik hem over het hoofd zag. Dat dus. Wel duur. Kwamen dus nog 2 betaalde bezoeken achteraan voor een beugel en een nieuwe plaat. Ook dat liep prima en geeft mij hoop voor als ik ooit nog service nodig heb. Netjes de kosten van te voren in de app. Betalen in de app. Inleveren, ophalen, alles makkelijk. Stond vandaag in een half uurtje weer buiten en reed in mijn auto weg, met niemand gepraat en alles netjes opgelost. Fantastisch toch?
Het mooiste was overigens de leenauto, buiten dat het een X plaid was. Je krijgt een ping in je Tesla app, er komt een auto bij en je stapt in met je telefoon als sleutel. Seamless. Het liedje op Spotify ging verder waar hij in mijn eigen auto gebleven was. Dit is echt een aantal jaar verder dan "old automotive" hoor, iig de merken die ik ken. Hier hebben ze goed over nagedacht.
Vandaag stonden ze overigens aan drie autos te werken in de buitenlucht, dus schijnbaar is er genoeg te doen